Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 37722
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 26 آبان 1401 - 17:45 |

انعكاس جام‌جهانی در رادیو ایران

انعكاس جام‌جهانی در رادیو ایران

رادیوایران با برنامه‌های مختلف از جمله «روی خط ورزش»، «وقت اضافه»، «ورزش ایران » و «روی خط جام» به صورت ویژه اخبار تیم‌ملی ایران و جام‌جهانی ۲۰۲۲ را بررسی می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه «روی خط ورزش» از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۸:۴۰ رویدادها و برترین های تیم ملی فوتبال ایران و اخبار جام جهانی را منعكس می كند.
«روی خط ورزش» به تهیه كنندگی جواد فیاضی و احسان زارع و با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و مصطفی حسینی از رادیو ایران پخش می شود.
برنامه «وقت اضافه» به تهیه كنندگی احسان زارع و با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و كارشناسی محمد بهشتی، جمعه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.
احسان زارع تهیه‌كننده «وقت اضافه» بیان كرد: این برنامه مهم ترین اتفاقات و حواشی فوتبال ایران و جهان را بررسی می كند و در جام‌جهانی به صورت ویژه این رویداد مهم را منعكس می كند.
وی ادامه داد: مدت زمان «وقت اضافه» یك ساعت است كه ما ۳۰ دقیقه از آن را به جام‌جهانی اختصاص می‌دهیم و با كشورقطر (محل برگزارای جام جهانی ۲۰۲۲) و همچنین كارشناسان و پیشكسوتان فوتبال ارتباط برقرار خواهیم كرد.
برنامه «ورزش ایران » نیز از شنبه تا پنج شنبه بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود و خبرنگار برنامه هر روز میزبان یكی از اهالی فوتبال می شود و پیرامون جام جهانی گفت و گو می كند.
«ورزش ایران» به تهیه كنندگی احسان زارع و محمدحسین خسروجردی و با اجرای میلاد یزدانی و ایمان ارزه و محمدحسین معتمد هاشمی از رادیو ایران پخش می شود.
شایان ذكر است در روزهای ۳۰ آبان و ۴ و ۸ آذر كه تیم ملی فوتبال ایران مسابقه دارد ویژه برنامه «روی خط جام» پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.