Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 39211
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 بهمن 1401 - 11:58 |

«انعکاس» برنامه های سیما در رادیو تهران

«انعکاس» برنامه های سیما در رادیو تهران

برنامه«انعکاس» کار جدید شبکه رادیویی تهران که برخی از برنامه های گفتگو محور منتخب و مستند سیما را تنظیم و بازسازی رادیویی می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ فاطمه ربانی، تولید کننده برنامه«انعکاس» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «انعكاس» با تنظیم رادیویی برنامه های شبكه‌های سیمای رسانه ملی در حوزه‌های مختلف از رادیو تهران پخش می‌شود.

وی هدف از تهیه و تولید این برنامه را پرداختن به مسائل روز جامعه دانست و افزود: انتخاب بیشتر برنامه ها رویدادهای مناسبتی تاریخی است و یا برنامه هایی که با همفکری گروه در اتاق فکر و بر اساس دغدغه ها و رویدادهای روز جامعه انتخاب می شود. محتوا و مضمون برنامه انعکاس از حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و… گزینش می شود.

ربانی با اشاره به موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته می شود، گفت: انتخاب برنامه ها از مستند گرفته تا میزگرد و گفتگوهای سیما، به صورت چکیده و با توجه به اقتضائات روز جامعه تهیه و تدارک دیده می شود.

وی افزود: با توجه به اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور یکی از موضوعاتی که در چند برنامه به آن پرداخته شد می توان به اعتراض مبتنی بر قانون، فمنیسم و زن ایرانی و موضوع تحزب در ایران و… اشاره کرد.

به گفته سازنده برنامه؛ در برنامه انعکاس بیشتر از صداهای شاهد که مرتبط به موضوع است و متنی که توسط نویسنده نگارش و روایت می شود، استفاده شده است. این برنامه هر هفته روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود .

«انعکاس» به همت گروه تهران و رویدادها از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای .ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.