Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 33410
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 06 فروردین 1401 - 13:07 |

باربد بابایی برگ برنده «زوجینو» است

باربد بابایی برگ برنده «زوجینو» است

کارگردان برنامه «زوجینو» با اشاره به اجرای باربد بابایی در این برنامه بیان کرد که او برگ برنده این مسابقه است و انرژی بسیاری برای آن می‌گذارد.

محمد پورصباغیان درباره برنامه «زوجینو» که در ایام نوروز از شبکه سه پخش می‌شود به مهر بیان کرد: ۱۴ قسمت از این برنامه برای نوروز است که از ابتدای فروردین روی آنتن رفته و هر شب پخش می‌شود که ویژه نوروز تغییراتی دادیم و سراغ قومیت‌ها و گیم شوهای سبک رفتیم.

وی اضافه کرد: با این حال برنامه‌ریزی ما برای تعداد قسمت‌های بیشتر است و بعد از نوروز احتمالاً برای ماه مبارک رمضان هم پخش داشته باشیم.

کارگردان «زوجینو» درباره ضبط برنامه رمضانی عنوان کرد: ضبط برنامه ماه رمضان هنوز شروع نشده است ممکن است اواخر نوروز شروع به ضبط کنیم تا برای چهار روز پخش در هفته آماده شویم.

وی درباره ساعت پخش شب‌های اول این برنامه در نوروز یادآور شد: متاسفانه باکس پخش «زوجینو» خوب نبود و دو شب ابتدایی ساعت یک بامداد شروع شد چون برنامه بعد از «عصر جدید» پخش می‌شود و شاید مدیران فکر کرده‌اند که با این زمان مخاطب «عصر جدید» به «زوجینو» اضافه می‌شود.

پورصباغیان تصریح کرد: متاسفانه فعلاً بازپخش هم نداریم که امیدواریم در ادامه تعطیلات زمان پخش برنامه بهتر شود.

وی در ادامه درباره این مسابقه و بازخوردهای آن توضیح داد: بازخوردها خوب است اگر به لحاظ زمانی ریتم درست تری داشتیم، بهتر می‌شد ما در نظرسنجی آخر تلویزیون با ۲۴ درصد مخاطب دومین برنامه پربیننده شبکه سه شدیم.

کارگردان «زوجینو» درباره هدف این مسابقه نیز گفت: ما نمی‌گوییم تنها مسابقه هدفمند هستیم اما از معدود مسابقه‌های هدفمندیم که با محور ازدواج و فرزندآوری برنامه سازی می‌کنیم، این را هم صرفاً از طرف خود نمی‌گویم و ناظر به صحبت‌های کارشناسان هم هست که توانسته‌ایم در هدفمان موفق باشیم. حتی دوز رقابت در برنامه خیلی کم است با اینکه مدل برنامه، مسابقه است اما به همه شرکت کنندگان هدیه سفر مشهد می‌دهیم چون فضا مفرح است و بیشتر بنا داریم شناختی نسبت به زوجین صورت بگیرد.

وی درباره اجرای موفق باربد بابایی در برنامه نیز یادآور شد: باربد بابایی برگ برنده برنامه «زوجینو» است؛ این را نه فقط من که مدیران هم بر آن اتفاق نظر دارند. باربد بابایی شومن بسیار خوبی است و انرژی فوق‌العاده‌ای برای برنامه می‌گذارد.

وی در پایان بیان کرد: بابایی در آیتم «هدفون» خیلی انرژی می‌گذارد و هر آیتم شاید حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد آنقدر که اکت دارد و شوخی می‌کند اما همه اینها به خاطر محدودیت زمان پخش نمی‌شود و ۱۰ دقیقه آن روی آنتن می‌رود. همین‌ها باعث می‌شود که جمعیت استیج که مجری را از همان جا می‌بیند انرژی بیشتری نسبت به مخاطب داخل منزل داشته باشد.

مسابقه «زوجینو» با اجرای باربد بابایی، به کارگردانی محمد پورصباغیان و تهیه کنندگی حامد خانی هر شب ساعت ۳۰ بامداد روی آنتن شبکه سه می‌رود.

حجت حسن زاده و علی صالحی دستیار کارگردان از دیگر عوامل این مسابقه هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.