Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 47148
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 12 بهمن 1402 - 0:09 |

بازتاب جشنواره فیلم و تئاتر فجر در «كافه رادیو»

بازتاب جشنواره فیلم و تئاتر فجر در «كافه رادیو»

سیروس رجبی تهیه كننده برنامه “كافه رادیو” گفت: این برنامه با میز‌های گفتگو، نقد فیلم و معرفی آثار، در مكان برگزاری جشنواره، به بررسی و گفتگو درباره رویدادهای روز جشنواره فیلم و تئاتر فجر خواهد پرداخت.

به گزارش هنرصدا، سیروس رجبی تهیه كننده رادیو جوان درباره رویكرد و فعالیت این برنامه رادیویی در ایام جشنواره فیلم و تئاتر فجر بیان كرد: هم‌زمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، «كافه رادیو» در محل برگزاری این جشنواره، در میز‌های مختلف این كافه به اتفاقات روز جشنواره فیلم و تئاتر فجر خواهد پرداخت.

او افزود: ما در این برنامه میزهای مختلفی ائم از میز گفتگو، میز نقد فیلم، میز گفتگوی ویژه، میز معرفی فیلم را خواهیم داشت. این میز به نقد و بررسی فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر می پردازد و همچنین دكتر مینو خانی كارشناس و منتقد سینما، هر روز یكی از فیلم های حاضر در جشنواره را از لحاظ تكنیك، فرم ساخت و محتوای آن تحلیل و بررسی می كند.

رجبی به بخش میز گفتگو نیز اشاره كرد و گفت: در میز گفتگو؛ با هنرمندان، بازیگران و كارگردانان حاضر در جشنواره فیلم فجر، همراه با زهره عبدالرحیم خواهیم بود كه با بازیگران و تمامی افرادی كه فیلمشان در جشنواره حضور دارد، گفت وگو خواهد كرد.

او افزود: در میز گفتگوی ویژه؛ امیریل ارجمند با كارگردانان فیلم های حاضر در جشنواره گفتگو خواهد كرد و همچنین در بخش میز معرفی فیلم؛ همراه با علی جلالی به معرفی فیلم های حاضر در جشنواره خواهیم پرداخت و بخشی از صدای فیلم مربوطه پخش می شود. و در نهایت بخش معرفی برنامه سینمای رسانه و سینماهای مردمی توسط علی كنگرلو اجرا خواهد شد.

در پایان رجبی، این خاطرنشان كرد: همچنین كافه رادیو به معرفی فیلم‌ها و مروری بر تاریخچه جشنواره در سال‌های گذشته خواهد داشت و گزارشگر این برنامه نیز پس از اكران فیلم‌ها سراغ مردم می رود و با آنها گفت وگو خواهند كرد.

«كافه رادیو» كاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان با مدیریت مهدی شاهرضایی و به تهیه كنندگی سیروس رجبی و به همراه دكتر مینو خانی كارشناس و منتقد سینما و با اجرای علیرضا كنگرلو، امیریل ارجمند و علی جلالی هر روز ساعت ۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه از شبكه رادیویی جوان روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش خواهد شد.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.