Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 36229
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 15 شهریور 1401 - 14:29 |

بازطراحی و متناسب سازی معابر شهری در «صبح صبا» رادیو

بازطراحی و متناسب سازی معابر شهری در «صبح صبا» رادیو

برنامه «صبح صبا» با موضوع مناسب سازی معابر شهری راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صبح صبار در قالب مجله رادیویی با نگاهی متفاوت آخرین اخبار و رویدادهای روز جامعه را به اطلاع مخاطبان می‌رساند. این برنامه تلاش می كند در كنار اطلاع رسانی هر روز به یكی از معضلات و مشكلات جامعه بپردازد و با بیان شیرین طنز نكاتی را به مسئولین یادآوری كند.

این برنامه روز چهارشنبه ۱۶شهریور با موضوع نوسازی و متناسب سازی معابر شهری همراه مخاطبان می شود.

محمد حسین خسروجردی تهیه كننده این برنامه گفت:معلولان مانند سایر افراد حق دارند كه به راحتی در فضاهای شهری به ویژه معابر و پیاده رو ها تردد كنند و در این رابطه با مشكل و مانعی مواجه نباشند. رعایت نكردن قوانین مناسب­سازی و رفع موانع معماری در سطح شهر مشكلات عدیده­ای برای افراد معلول، جانباز، افراد كم توان، سالمندان و … ایجادكرده است.
وی افزود: گاهی در شهر با موانعی روبه روی می شویم كه عبور از آنها برای مردم عادی نیز غیر ممكن یا مشكل است.ما در «صبح صبا» در آیتم های متنوعی مثل آقای مسئول و دانش آموز كوشا به لزوم متناسب سازی و بازطراحی معابر شهری تاكید می كنیم.
نباید فراموش كرد كه عدم مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و افراد آسیب دیده هر روز به آنها آسیب جدی وارد می‌كند و هر چند روز یكبار شاهد وارد آمدن آسیب جدی به آنها می‌شویم.از این رو ضروری است همه افراد جامعه نسبت به مسئولیت‌هایشان در قبال محیط های خطرناك حفاظت نشده و مناسب كردن آن برای استفاده معلولان و جانبازان توجه داشته باشند.

برنامه «صبح صبا» در هفته جاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه به تهیه كنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای محمدرضا قلمبر همراه مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.