Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12118
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 09 مرداد 1398 - 10:36 |

بازیگر و کارگردان رادیو: نمایش‌های رادیویی باید کوتاه و مختصر باشد

بازیگر و کارگردان رادیو: نمایش‌های رادیویی باید کوتاه و مختصر باشد

بازیگر و کارگردان رادیو با تاکید بر اینکه تولید نمایش‌های کوتاه می‌تواند فرصتی برای رسانه‌ها باشد، گفت: این روزها سرعت زندگی تغییر زیادی کرده است و به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به نمایش‌های رادیویی فرصت شنیدن یک ساعت نمایش را ندارند. ط

مینو جبارزاده درباره مفهوم و اهمیت در هنر معاصر، اظهار داشت: امروزه قالب‌ها آنقدر تنوع پیدا کرده‌اند که شاهد شکل‌های جدیدی در هنر هستیم و خیلی خوب است که این اتفاق در نمایش رادیویی هم رخ دهد.

وی با اشاره به سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی، گفت: بسیار خوب است که جوانان ما چه از طریق بخش حرفه‌ای و چه از طریق بخش مردمی وارد عرصه تولید نمایش‌های کوتاه رادیویی بشوند تا ما بتوانیم ایده‌های ناب آن‌ها را در آثارشان بشنویم.

جبارزاده ادامه داد: هر نوع جسارتی که از طریق تولید نمایش های کوتاه رادیویی در بخش مردمی موثر واقع شود می تواند کمک بزرگی به این حرفه باشد.

این هنرمند خاطرنشان کرد: این روزها سرعت زندگی تغییر زیادی کرده است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به نمایش های رادیویی فرصت شنیدن یک ساعت نمایش را ندارند به همین دلیل تولید نمایش های کوتاه چند دقیقه ای می تواند فرصت مناسبی برای دست اندرکاران رسانه باشد تا بتوانند مختصر و مفید چکیده آنچه را که به آن دست یافته اند از طریق نمایش های کوتاه به مخاطبان ارائه کنند.

این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی «نوایش» است.

| منبع خبر : ایرنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.