Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 43685
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 شهریور 1402 - 8:47 |
به مدیریت دوبله بهروز علی محمدی

«بازی با واقعیت» با گویندگی ۱۷ نفر دوبله شد

«بازی با واقعیت» با گویندگی ۱۷ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «بازی با واقعیت» با گویندگی ۱۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ورزشی، محصول ژاپن در سال ۲۰۲۲ بوده و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی است. دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، سعید شیخ زاده، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: یک گیمر خجالتی که استعداد خوبی در بازی‌های اتومبیل رانی دارد وارد دنیای واقعی مسابقات اتومبیل رانی حرفه‌ای می‌شود و به قهرمانی مسابقات می‌رسد.

«بازی با واقعیت» یک فیلم ورزشی بسیار خوش ساخت و خوش ریتم: صحنه های مسابقه بسیار خوب فیلم برداری شده و نفس گیر است. رنگ و نور فیلم چشم نواز و فضای فیلم بسیار مفرح است. کارگردان به خوبی توانسته فضای مسابقات واقعی اتومبیل رانی را به قالب تصویر درآورد و مخاطب را حتی الامکان به این فضا نزدیک کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.