Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 48068
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 فروردین 1403 - 0:18 |

«بازی خند» عیدانه ای دیگر از رادیو ایران

«بازی خند» عیدانه ای دیگر از رادیو ایران

«بازی خند» عیدانه ای دیگر از رادیو ایران است که از سه شنبه ۲۹ اسفند تا پنج شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، زینب برومند تهیه کننده ویژه برنامه «بازیخند» گفت: از قدیم بازی جزء جدا نشدنی مهمانی‌ها و دورهمی‌های ما ایرانی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بازی‌هایی که هدفشون برد و باخت و جایزه و رقابت نیست. بلکه فقط بهانه ای هستن برای شادی و خنده و معاشرت بیشتر خصوصا در ایام نوروز.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: ما مجموعه ای از این بازی‌ها را در «بازیخند» جمع کرده ایم.

برومند اضافه کرد: «بازیخند» مسابقه ای مفرح و سرگرم کننده بر پایه بازی‌های قدیمی و نوستالژیک است که با فضا سازی دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی گذشته در اعیاد نوروز و با تکیه بر شاد بودن و خندیدن با شعار «هم بازی کن هم بخند» پخش می‌شود.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در این مسابقه است دو گروه با هم بازی می‌کنند. بازی‌هایی قدیمی و نوستالژیک که بیشتر در فضاهای خانوادگی در گذشته انجام میشد. هر گروه سرگروهی دارد که این سرگروه‌ها از بین هنرمندان طنز کشور انتخاب می‌شوند و باقی همبازی‌ها علاقمندان به حوزه صداسازی و دوبله هستند.

گفتنی است اجرای این مسابقه بر عهده اردشیر منظم هنرمند نامدار است و سرگروه‌ها مصطفی حسینی و آرش میراحمدی هستند.

این تهیه کننده رادیویی یادآور شد : مسابقه شاد «بازیخند» و با شعار «هم بازی کن هم بخند» از سه شنبه ۲۹ اسفند تا  پنج شنبه ۹ فروردین ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.