Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 46003
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 18 آذر 1402 - 16:22 |
به مدیریت دوبله علیرضا باشکندی

«باشگاه مخفی» با گویندگی ۲۷ نفر دوبله شد

«باشگاه مخفی» با گویندگی ۲۷ نفر دوبله شد

فیلم سینمایی «باشگاه مخفی» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه جنایی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی علیرضا باشکندی است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مونا خجسته، حسین خدادادبیگی، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، مرضیه صفی خانی، امیرمحمد صمصامی، مهسا عرفانی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، اردشیر منظم، امیر منوچهری، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی، رزیتا یاراحمدی و علیرضا باشکندی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که نش بریج پلیسی قدیمی و کهنه کار و توانا اما همیشه دردسرساز است که پس از خراب کاری در هنگام یک تعقیب و گریز از کارش تعلیق می شود اما با پیدا شدن برخی اجساد به کارش بازگردانده می‌شود. او با همکاری پلیس‌های جوان پرونده‌ی قتل‌هایی را حل و فصل می‌کند که در ارتباط با برگزاری بازی‌های مرگبار بین رزمی کاران است.

اثر یک فیلم تلویزیونی است که بر اساس سریالی تلویزیونی با محوریت شخصیتی که نامش روی فیلم هم هست ساخته شده. داستان جنایی فیلم مخاطب را به پیگیری داستان تشویق می کند در حالی که عنصر طنز هم به جذابیت فیلم افزوده و در کل این ویژگی ها آن را به اثری سرگرم کننده به ویژه برای دوستداران آثار جنایی تبدیل کرده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.