Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 38627
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 05 دی 1401 - 21:22 |

«بانوی آب و آفتاب» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) از رادیو فرهنگ

«بانوی آب و آفتاب» ویژه شهادت حضرت زهرا (س) از رادیو فرهنگ

شعرخوانی آیینی، گفتگو با کارشناسان مذهبی و اهالی کتاب و سفری معنوی بر بال امواج رهاورد رادیو فرهنگ در «بانوی آب و آفتاب» است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه ای با عنوان «بانوی آب و آفتاب » به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر سه شنبه ۶ دی ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

بانوی آب و آفتاب برنامه ای از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که راضیه گردکاهد آن را گویندگی می‌کند. ارتباط مستقیم با مشهد و قم و شیراز، اطلاع رسانی از حال و هوای حرم مطهر امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها، شاهچراغ، ارتباط با مراسم تشییع مراسم شهدای گمنام و پخش گزارش از این مراسم از جمله بخش های برنامه «بانوی آب و آفتاب »است.

دکتر نهلا غروی و زهرا اسلامی نیا مهمانان حضوری این برنامه هستند که درخصوص سبک زندگی فاطمی، بررسی نقش حضرت فاطمه (س) در مسئولیت های مختلف زندگی و سیره ایشان مطالبی را بیان می‌کنند. در این برنامه با استاد محمدعلی مجاهدی ارتباط تلفنی برقرار می‌شود تا شنوندگان از کلام ایشان بهره مند شوند. همچنین محمدرضا دربندی نوبسنده کتاب «زیر نور ماه»، مظفر شجاعی «مدیر انتشارات نیستان» درباره کتاب هایی که درخصوص حضرت زهرا سلام الله علیها نوشته شده صحبت می‌کنند. پخش مراثی و مداحی، صحبت های مادران و همسران شهدا و بررسی نام ‌ها و القاب حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها ، بیان و کلام بزرگان درباره حضرت زهرا( ع) از دیگر بخش های این برنامه است.

«بانوی آب و آفتاب» را ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ سه شنبه ۶ دی ماه روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.