Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 48368
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 فروردین 1403 - 6:28 |

بخشش در آیات قرآنی به روایت «بهار جان ها» رادیو صبا

بخشش در آیات قرآنی به روایت «بهار جان ها» رادیو صبا

رادیو صبا ویژه برنامه «بهار جان ها» را با موضوع بخشش راهی آنتن می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «بهار جان‌ها» عنوان ویژه برنامه افطار این شبكه رادیویی است، كه از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه به مناسبت آغاز ماه مبارك رمضان همراه مخاطبان شده است.
این برنامه عصرگاهی شاد در لحظات عرفانی اذان مغرب و افطار مخاطبان را با بحش های مختلف همراهی می كند.

این برنامه هر روز یكی از آیات قرآنی كه به ویژگی‌های اخلاقی افراد اشاره دارد كه به عنوان موضوع برنامه مطرح می‌شود كه درباره آن در بخش‌های مختلف گزارشی پیامك خوانی و پخش تلفن به تعامل با مخاطبان می پردازد به بیان مصداق‌های آیه ها در زندگی امروزی افراد می پردازد.

«نمایشی، گفتگوی ویژه، آیتم مطبخ، آیتم ماه خاطرات، ارتباط با گزارشگران شهرستان‌ها و ایتم سلامتی» از بخش‌های مختلف این برنامه است یكی از بخش‌های جالب این برنامه نمایشی است كه اعضای یك خانواده هر روز متناسب با حال و هوا و موضوع برنامه به اجرای استندآپ می‌پردازند، این بخش توسط كسری نیك آذر و ماهرخ سالاری اجرا می‌شود.

این برنامه پنجشنبه ۱۶ فرودین با موضوع بخشش راهی آنتن می شود. بخشش و عفو دیگران جزو بهترین و ارزنده ترین فضائل اخلاقی و انسانی به شمار می رود.

قرآن كریم مهمترین و برترین مكارم اخلاقی را گذشت و بخشش كه همانا صفت عالیه خداوند رحمان و رحیم ( بخشنده و مهربان) بر می شمارد و خداوند متعال در قرآن و در ابتدای هر سوره خود را بنام بخشنده و مهربان معرفی می‌كند . عفو و بخشش یك رحمت الهی است ،

ویژه برنامه «بهارجان‌ها» در ایام ماه مبارك رمضان هر روز ساعت ۱۸ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای لاله جلال آبادی و آیتم سازی نیلوفر قاسمی، هدیه درویش زهرا مدبر و پیمان شكورزاده راهی آنتن می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.