Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 25725
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 11:01 |

بخش اذانگاهی رادیو تهران با صدای محمد صالح علاء

بخش اذانگاهی رادیو تهران با صدای محمد صالح علاء

بخش اذانگاهی شبکه رادیویی تهران با طنین صدای محمد صالح علاء از برنامه”دعوت” تقدیم روزه داران می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ پروانه طهماسبی مشاور محتوایی ویژه برنامه افطاری شبکه رادیویی تهران ضمن دعوت از روزه داران بر سر سفره افطار گفت: ویژه برنامه ماه رمضانی”دعوت” حدود ۹ ساله که در ماه های رمضان از رادیو تهران روی آنتن می رود. این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی شبکه رادیویی تهران که تا پایان ماه رمضان هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز تقدیم فرهیختگان رادیو تهران می شود.

وی افزود: برنامه با دعوت محمد صالح علاء از روزه داران بر سر سفره افطار شبکه رادیویی تهران آغاز می شود.

همچنین؛ بخش های اذانگاهی ویژه برنامه افطاری دعوت با صدای محمد صالح علاء تقدیم روزه داران خواهد شد.

طهماسبی با اشاره به این که آیتم اصلی برنامه یک گفتگوی مفصل با آدم های خاص است، خاطر نشان کرد: بخش اصلی برنامه گفتگو با آدم های خاصی که در هر شرایطی سعی می کنند کمک حال دیگران باشند، آدم هایی که جور دیگری زندگی می کنند و دنیا را از دریچه دیگری می بینند و برای زندگی بهتر افراد نیازمند تلاش مثبت می کنند. هر شب به صورت مجازی آدم های خاصی بر سر سفره افطار رادیو تهران دعوت هستند از خیرین، نیکوکاران، ایثارگران، امدادگران و…

گفتنی است؛ این برنامه شامل آیتم های متنوعی که می توان به نیایش های اذانگاهی علی میرمیرانی صاحب قلم و نویسنده کتاب ما همه خوبیم اشاره کرد. مجید اسدزاده متخصص تغذیه هر روز با بیان اصول صحیح تغذیه در ماه مبارک رمضان روزه داران را راهنمایی می کند.

آیتم “گفتگو با در” به همت صادق داوری فر از تهیه کننده های رادیو تهران تهیه و تولید می شود، که گفتگو های فردی با درهای مختلفی که در زندگی با آن روبرو می شویم.

علاوه بر این؛ روایت ماه رمضان از زبان یک کودک، سخنان بزرگان، دعوت نامه های مختلف از زبان آدم های مختلف، نیایش و ترانه از دیگر بخش هایی که از برنامه دعوت تقدیم حضور مخاطبان رادیو تهران می شود.

مهدی مجنونی تهیه کننده، الهام شوقی گوینده و نویسنده، مریم شهرام پور و مهدی رسولی نویسنده، یاسمن طاهری آیتم ساز کودک، سپیده آقاجانی هماهنگی و… از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.