Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 17770
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 23 فروردین 1399 - 12:59 |

بخش «خبر خوب» در رادیو پیام

بخش «خبر خوب» در رادیو پیام

مدیر شبکه رادیویی پیام گفت: برای حفظ شادابی و تقویت روحیه هموطنانمان در روزهای کرونایی، بخش «خبر خوب» به اخبار رادیو پیام اضافه شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و آثار اقتصادی شیوع این ویروس بر کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی در کشور و اخلال در روند عادی زندگی هموطنان، برای حفظ شادابی و تقویت روحیه امید در جامعه نیاز به تزریق اخبار خوب، مثبت، خوشایند و امیدوار کننده در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف ضروری به نظر می‌رسید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در شبکه رادیویی پیام، برنامه‌ای با عنوان «خبرخوب- روزخوب» طراحی شد. در این برنامه خبرهای خوب، مثبت و دلگرم‌کننده را هر روز توسط بالاترین مقام اجرایی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور ، ساعت ۱۰:۵۵ به اطلاع هموطنان در سراسر کشور می‌رسانیم. به‌عنوان مثال در حال حاضر این اخبار هر روز توسط دکتر جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به اطلاع عموم می‌‌رسد.

ملازاده در پایان گفت: رادیو پیام برای تقویت روحیه امید در جامعه، ضمن تولید و پخش برنامه‌های متنوع، شاد و جذاب، آمادگی لازم برای انعکاس خبرهای خوب و امیدوار کننده در بخش های مختلف را دارد. مسئولان محترم لشکری و کشوری می‌توانند آخرین دستاوردها و اقدامات خود را در زمینه خدمت رسانی به هموطنان از طریق رادیو پیام اطلاع‌رسانی کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.