Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 30470
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 آبان 1400 - 22:42 |

برترین برنامه های «رادیو صبا» در فصل گذشته معرفی شد

برترین برنامه های «رادیو صبا» در فصل گذشته معرفی شد

با اعلام نتایج ارزیابی فصلی برنامه های رادیوصبا باحضور مدیر شبكه در جمعی از برنامه سازان این شبكه از برترین ها تقدیر و تشكر شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، حمید رضا افتخاری مدیر شبكه رادیویی صبا ، در جمعی از برنامه سازان این شبكه از عوامل برترین برنامه های ارزیابی شده شبكه در فصل گذشته( تابستان ) قدردانی كرد.
مدیر شبكه رادیویی صبا در این باره گفت: جهت ارتقا كیفیت برنامه سازی در پایان هر فصل برنامه های شبكه مورد ارزیابی كیفی و كمی قرار می گیرد و نتایج این ارزیابی تعیین كننده وضعیت حضوریا حذف برنامه از جدول پخش شبكه در فصل بعدی است. در پایان هر فصل نیز از برگزیدگان این ارزیابی تقدیر می شود.
نتایج ارزیابی برنامه های فصل تابستان درجمعی صمیمی با حضور عوامل برنامه ساز در كنار مدیران گروه و مدیرشبكه اعلام شد.
به گواه نتایج ارزیابی برنامه “یخ در بهشت ” به عنوان بهترین برنامه شبكه در این فصل معرفی شد و از مهدی استاد احمد به عنوان تهیه كننده این برنامه تقدیر و تشكر شد.
سعید بیابانكی نیز در این ارزیابی برای اجرای برنامه «شب سعید» به عنوان بهترین كارشناس مجری فصل معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
همچنین بر اساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته بهترین گوینده خانم و آقا شبكه در این فصل معرفی شدند، كه از فریبا باقری به عنوان گوینده برتر خانم بخاطر اجرای برنامه «صباهنگ» تقدیر شد و لوح تقدیر بهترین مجری آقا توسط مدیر شبكه به مهدی پر، به خاطر اجرای پرهیجان «مسابقه دوراهی» تعلق گرفت.
در ارزیابی آتیم های موجود در برنامه ها، آتیم پشت صحنه در برنامه «صبح صبا » به عنوان آیتم برگزیده معرفی شد و جایزه بهترین آیتم ساز به امیرحسین رنگرز تعلق گرفت.
در ارزیابی نویسندگی برنامه ها نیز نویسندگی برنامه «دكترصبا» بیشترین نمره را كسب كرد و از وحید كمالی زاده برای نگارش این برنامه تقدیر شد.
برنامه «بر بوی زلف یار» در این ارزیابی بهترین تهیه كننده رادیویی را داشت و از زهرا قاعدی به عنوان تهیه كننده این برنامه تقدیر شد.
در این مراسم كه در فضایی طنز باحضور برنامه سازان و عوامل برنامه های این شبكه برگزار شد، برنامه سازان در جمعی صمیمی طنازانه مطالبات خود را از مدیر شبكه درخواست كردند.

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا در ابتدای این جلسه ضمن ابراز خوشحالی برای برگزاری این جلسه و حضور در جمع برنامه سازان گفت: این گونه جلسات باید به طور دوره ای برگزار شود، اما پاندمی كرونا مانع آن شده بود.
وی در ادامه با اشاره با شعار جدید سازمان، یعنی هویت محوری و عدالت گستری گفت: خوشبختانه رادیو صبا ظرفیت زیادی برای تحقق این شعار دارد و لازم است برنامه ها در تولید به این موضوع توجه كنند، زبان طنز زبان مناسبی برای انعكاس مطالبات مردمی است و ما باید به معنی واقعی صدای اقشار مختلف باشیم و مطالبه گری را سرلوحه كار قرار دهیم، همچنین به هویت اسلامی-ایرانی خود توجه داشته باشیم.
مدیر شبكه به این اشاره كرد كه در رادیو صبا همه سوار بر یك قایق هستیم برای ارتقا كیفی باید به ارتقا محتوای برنامه ها فكر كرد، كه این نیز با تلاش در جهت ارائه ایده های جدید و كار گروهی میسر می شود.
افتخاری خطاب به برنامه سازان گفت: با توجه به گسترش رسانه ها در ابعاد مختلف زمان تمركز صرف روی آنتن شبكه به پایان رسیده است، با توجه به تحولاتی كه در رسانه وفضای مجازی صورت گرفته برای اینكه یك برنامه و یك برنامه ساز در خلال این تغییرات حذف نشود باید به روز باشد و به صورت ۳۶۰ درجه ای برنامه سازی كند.
وی افزود: برنامه سازی نباید تنها مبتنی بر آنتن شبكه باشد، بخشی از پیام یك برنامه باید از طریق آنتن منتقل شود وبخشی دیگر از طریق فضای مجازی و حتی رادیو نما. یك برنامه نباید روی آنتن تمام شود باید قابلیت اشتراك گذاری در فضای مجازی و دنبال كردن داشته باشد.
افتخاری در باره محتوای برنامه سازی توضیح داد، كه وظیفه ما تزریق امید در جامعه است،پس باید از سیاه نمایی دوری كنیم و ما باید صدای مردم باشیم ولی از مطلق گویی بپرهیزیم كه باعث سیاه نمایی می شود. به یاد داشته باشید كه رادیو صبا از شبكه های مهم معاونت صدا است در جامعه ضرورت نیاز مردم به شادی و نشاط از هر چیز بالاتر است و ما با طنز و شوخی بهترین و مهمترین ابزار را داریم كه پیامان را به گوش مخاطب برسانیم.
مدیر شبكه در ادامه به سایت تعاملی جدید شبكه اشاره كرد و گفت: الان كه بستر تعامل با مخاطبان فراهم شده بهتر است برنامه سازان و عوامل برنامه به آن توجه ویژه ای داشته باشند و ما در جهت بهبود كیفیت خدمات ارائه شده در سایت از پیشنهادهای جدید همه عوامل استقبال می كنیم. هریك از برنامه سازان باید در صفحه برنامه خود در سایت فعال باشد .
وی افزود: هر برنامه ساز باید بر روی این هدف متمركز شود، كه برنامه بیشترین مخاطب را در زمان پخش خود را جذب كند و برای این هدف برنامه ریزی كند و كاستی های برنامه را برطرف كند.
افتخاری دراین جلسه گفت: من از تمام حضار این جمع از تهیه كننده و نویسنده و گزارشگر توقع ایده ها و طرح های جدید دارم ما باید متناسب با نیاز مخاطب برنامه سازی داشته باشیم حتی در مناسبت ها كه وقتی برنامه سازی متناسب با نیاز مخاطب شبكه صورت گیرد باعث جذب مخاطب میشود.
بالاترین مقام شبكه خطاب به گویندگان و مجریان شبكه گفت: صیانت از زبان فارسی از نان شب برای ما واجب تر است، رسانه مرجعی برای تمام اقشارجامعه است لطفا در پاسداشت زبان فارسی كوشا باشید.
در پایان مدیر شبكه صبا از برگزاری جشنواره طنز در شبكه خبر داد و دراین خصوص گفت: به زودی فصل جدید زیرچتر لبخند راهی آنتن می شود كه جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.
رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز شنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.