Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 40092
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 21 اسفند 1401 - 1:06 |

برترین های ۱۴۰۱ «رادیوصبا» تقدیر شدند

برترین های ۱۴۰۱ «رادیوصبا» تقدیر شدند

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، رادیو صبا در آستانه سال نو با برگزاری دورهمی صمیمی در مجموعه پذیرایی و تفریحی ملاصدرا با اعلام نتایج ارزیابی فصلی برنامه های شبكه از برترین های این شبكه رادیویی تقدیر كرد.

در «رادیو صبا» جهت ارتقا كیفیت برنامه سازی در پایان هر فصل برنامه های شبكه مورد ارزیابی كیفی و كمی قرار می گیرد و نتایج این ارزیابی تعیین كننده وضعیت حضوریا حذف برنامه از جدول پخش شبكه در فصل بعدی است. در پایان هر فصل نیز از برگزیدگان این ارزیابی تقدیر می شود.

نتایج ارزیابی برنامه های فصل زمستان درجمعی صمیمی با حضور عوامل برنامه ساز در كنار مدیران گروه و مدیرشبكه اعلام شد.

حمیدرضا افتخاری، مدیر شبكه رادیویی صبا، در جمعی از برنامه سازان این شبكه از عوامل برترین برنامه های ارزیابی شده شبكه در فصل گذشته قدردانی كرد.

در این مراسم از مژگان فرزین تهیه كننده برنامه «به توان هفت» تقدیر شد، و رضا عزتی تهیه كننده برنامه «صباهنگ» به عنوان تهیه كننده برتر این فصل معرفی شد و از وی تقدیر شد.
در این مراسم از امیرحسین مدرس به عنوان گوینده و مجری برنامه «به توان هفت» تقدیر شد و نویسنده این برنامه الهیه سرایی به عنوان نویسنده برتر فصل شناخته شد و از وی تقدیر شد.
جنگ رادیویی «شهر فرنگ» از دیگر برنامه هایی بود كه در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت و از ساجدقدوسیان كارگران این برنامه تقدیر شد.

مهدی استاد احمد شاعر، نویسنده و تهیه كننده رادیو صبا دراین مراسم به عنوان ایده پرداز برتر مورد تقدیر قرار گرفت.

تقدیر از آزاده شاهرخ مهر به عنوان تهیه كننده افتخار آفرین در جشنواره موسیقی فجر از طرف معاون محتر صدا كه به نیابت از طرف مدیر شكبه به وی اهدا شد.

مدیر رادیو صبا در این مراسم از داروان دومین جشنواره زیر چتر لبخند با اهدای لوح تقدیرو هدیه نقدی تشكر كرد.

حمیدرضا افتخاری ضمن تشكر از كلیه همكاران و برنامه سازان رادیو صبا در این مراسم از كارمندان منتخب شبكه رادیویی صبا با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر كرد.

رادیو صبا را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.