Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 39506
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 20 بهمن 1401 - 20:49 |

بررسی اهمیت قیمت گذاری عادلانه در «دنگ و فنگ» رادیو

بررسی اهمیت قیمت گذاری عادلانه در «دنگ و فنگ» رادیو

برنامه اقتصادی «دنگ و فنگ» با موضوع نقش و اهمیت قیمت گذاری عادلانه در كسب و كار راهی آنتن می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دنگ و فنگ» نام برنامه اقتصادی این شبكه رادیویی است كه با هدف پرداختن به شعار سال همراه مخاطبان می شود. این برنامه در هر قسمت به یكی از موضوعات و مسائل اقتصادی و مشكلات تولید می رود و در با نگاهی طنز در قالب نمایشكسب و كار به مشكلات و سوء مدیریت ها در تولید داخلی می پردازد.

این برنامه روز جمعه ۲۱ بهمن با موضوع قیمت گذاری عادلانه همراه شنوندگان می شود در این برنامه تلاش می شود با نگاهی طنز به اهمیت قیمت گذاری عادلانه در موفقیت یك كسب و كار پرداخته شود.
قیمت گذاری كالا و خدمات همیشه یكی از مهمترین مباحث در دنیای فروش و بازاریابی بوده و هست. نحوه قیمت گذاری محصول و خدمت، از عواملی است كه حتی می‌تواند میزان موفقیت یك كسب و كار را تحت تاثیر قرار دهد. روش های قیمت گذاری كالا در حسابداری در واقع فرآیندی است كه طی آن ارزش كالا یا خدمات به طور دستی یا اتوماتیك مشخص می‌شود. تاثیر نحوه قیمت گذاری به حدی برای یك كسب و كار اهمیت دارد كه می‌تواند میزان فروش و میزان سود یك واحد اقتصادی را كاملا دستخوش تغییر كند.

«دنگ وفنگ» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت۱۶به تهیه كنندگی و اجرای میراكبری و بازیگری امیر عضد و الهام زرتاختی و نویسندگی ابوالفضل طاهری، سمیرا جعفری و عارفه فتحی تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.