Tuesday, 7 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 29 شوال 1445
شناسه خبر : 32765
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 اسفند 1400 - 10:51 |

بررسی «بازار داخلی پوشاک در آستانه سال نو» در رادیو ایران

بررسی «بازار داخلی پوشاک در آستانه سال نو» در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» یکشنبه اول اسفند، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی بازار داخلی پوشاک درآخرین ماه سال می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، هر سال با نزدیک شدن ایام نوروز، تب و تاب خریداران در بازارها افزایش می یافت اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ، بیشتر بازارها از رونق افتاده است.
بازار پوشاک یکی از مهمترین این کسب و کارهای از رمق افتاده به شمار می رود و خرید و فروش در آن به حداقل رسیده است.
سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها گفت: پوشیدن لباس نو در عید نوروز یکی از خاطراتی است که اغلب ما از کودکی در ذهن داریم و این رسم از گذشته تا امروز ادامه داشته است. اما امسال بازار سوت و کور لباس فروشی‌ها خبر از آن دارد که شرایط اقتصادی و بحران کرونا رمق چندانی برای اجرای این رسم باقی نگذاشته است.
وی ادامه داد: ازهمین رو در برنامه «ایران امروز» یکشنبه میزبان ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک،
دکتر مصطفی شایسته معاون امور مقابله و هماهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری و مهندس افسانه محرابی مدیر دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت میشویم تا در خصوص بازار کم رمق پوشاک داخلی در شب عید بحث و گفت و گو کنیم.
گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.