Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 41920
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 23 خرداد 1402 - 11:14 |

بررسی شهریه مدارس غیردولتی در رادیو ایران

بررسی شهریه مدارس غیردولتی در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۲۳ خرداد با حضور دکتر احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش به موضوع شهریه مدارس غیردولتی می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریۀ مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی جاری اواخر خردادماه مشخص می‌شود و افزایش درصدی برای شهریۀ مدارس غیرانتفاعی نخواهیم داشت بلکه میزان شهریۀ مدارس غیردولتی به عملکرد مدرسه نسبت به سال گذشته، امکانات و تجهیزات مدرسه بستگی دارد.

با اعلام این خبر و با توجه به ثبت نام دانش آموزان که یکی از دغدغه‌های والدین است برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۲۳ خرداد میزبان دکتراحمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش می‌شود و پیرامون شهریه مدارس غیر دولتی، استانداردهای این مدارس، اینکه تا چه میزان به آینده دانش آموزان برای قبولی در رتبه‌های ممتاز کنکور کمک می‌کند و عدالت آموزشی که به رویا تبدیل می‌شود گفت و گو می‌کند.

گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.