Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 47744
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 15 اسفند 1402 - 13:14 |

بررسی صادرات هنر در جهان در«پیشران» رادیو فرهنگ

بررسی صادرات هنر در جهان در«پیشران» رادیو فرهنگ

برنامه پیشران امروز سه شنبه ۱۵ اسفند با بخش های مختلف كارشناسی به اقتصاد فرهنگی می پردازد.

به گزارش هنرصدا، برنامه «پیشران»، پادمان اقتصاد فرهنگ است كه سه شنبه ها به تهیه كنندگی مریم قاسمی با محوریت تبیین شاخص های فرهنگی شعار سال به معرفی تولیدكنندگان كالاهای فرهنگی و هنری آموزش فروش و ویژند محصوِات فرهنگی و هنری اختصاص دارد.
این هفته در این برنامه به موضوعاتی چون؛ «روشهای فروش محصولات فرهنگی»،« اهمیت صادرات هنر و سهم ایران از این صادرات در جهان و…. پرداخته می شود.بخش پیشخوان برنامه به لزوم تغییر نگاه نسبت به اقتصاد فرهنگ اختصاص دارد،‌در بخشی دیگر با عنوان« پیشرو» چگونه مشتریان را به خرید محصولات فرهنگی و هنری ترغیب كنیم.متقاعد سازی چگونه است؟(اصول متقاعد سازی) در گفتگو با دكتر مجید مجیدی ،مدرس و مشاور فروش و بازاریابی و استاد دانشگاه بیان می شود .این‌برنامه بخشی با عنوان «پیشتاز»دارد كه بخشی آموزشی است و امروز درباره (بازار جهانی محصولات فرهنگی و هنری) صادرات هنر و سهم ایران از این صادرات در جهان در گفتگو‌با مانی بختیاری /كارشناس تحقیق و توسعه در حوزه هنر و فناوری مطالبی بیان می شود.
گفتنی است برنامه » پیشران» به تهیه كنندگی « مریم قاسمی» ساعت ۱۲و ۳۰ دقیقه سه شنبه ها از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.