Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 31226
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 10:22 |

بررسی طرح آموزش ادبیات زبان های قومی ومحلی در «ایران امروز» رادیو

بررسی طرح آموزش ادبیات زبان های قومی ومحلی در «ایران امروز» رادیو

برنامه «ایران امروز» امروز ، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بحث و بررسی طرح آموزش ادبیات زبان های قومی ومحلی در مدارس کشور می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، وحید بیات تهیه کننده «ایران امروز» دوشنبه ها گفت: چندی پیش، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اهمیت توجه به زبان های مختلف اقوام ایرانی از تصویب کلیات طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های خبر داد.
وی ادامه داد: زبان‌های قومی و محلی در مناطق مختلف کشور گنجینه‌های ارزشمندی هستند که متاسفانه در حال از بین رفتن می‌باشند و باید برای صیانت و حفظ این گنجینه نهایت تلاش خود را داشته باشیم.
بیات تصریح کرد: از همین رو در برنامه «ایران امروز» دوشنبه ۲۲ آذر میزبان محمد تقی عینی زاده پژوهشگر اجتماعی و عضو شورای تألیف کتب درسی، شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، و دکتر رضا شیبانی پژوهشگر ادبیات و فعال فرهنگی خواهیم شد و در هین خصوص گفت و گو می کنیم.
گفتنی است «ایران امروز» از گروه فرهنگ به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.