Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 7 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44695
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 18 مهر 1402 - 11:12 |

بررسی طرح پیش فروش متری مسکن در رادیو ایران

بررسی طرح پیش فروش متری مسکن در رادیو ایران

برنامه «ایران امروز» سه شنبه ۱۸ مهر، با حضور کارشناسان و صاحب نظران به طرح پیش فروش متری مسکن می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه‌ها بیان کرد: طرح فروش مسکن متری طی سال‌های اخیر همواره مورد پیگیری قرار گرفته و اظهارات مختلفی درباره آن مطرح شده است؛ به گونه‌ای که مردم بتوانند از طریق بورس مسکن را به صورت متری خریداری کنند.

این طرح که قرار بود از شهر تهران آغاز شود و در مراحل نهایی رسیدگی و بررسی در سازمان بورس است تا دستورالعمل طرح فروش متری مسکن به تصویب هیات مدیره این سازمان برسد، چراکه با توجه به نوسانات قیمت، برخی توانایی خرید یک آپارتمان را ندارند اما ممکن است بتوانند متراژهای مشخصی از یک واحد مسکونی را خریداری کنند.

وی ادامه داد: از همین رو در برنامه «ایران امروز» یکشنبه میزبان حسن موسی پور مدیر صندوق سرمایه گذاری بورس، امیرمهدی صبائی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار و مهندس فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن خواهیم شد و پیرامون فروش متری مسکن در بورس گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار، اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.