Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 48548
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 12:07 |

بررسی عملیات غرور انگیز «وعده صادق» در «بحث روز»

بررسی عملیات غرور انگیز «وعده صادق» در «بحث روز»

برنامه«بحث روز» یكشنبه ۲۶ فروردین، به طور ویژه به عملیات غرور انگیز «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله» می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، فاطمه ربانی تهیه كننده برنامه «بحث روز» گفت: پاسخ كوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم كودك‌كش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر كشید. در این نمایش خیره‌كننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌كار اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشك و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم كوبیدند.

وی ادامه داد: حمله‌ای رعدآسا و طوفانی كه در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاك و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش كنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یكشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگبار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود.

در عین حال جمهوری اسلامی ایران ضمن تأكید مجدد بر پای‌بندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاكمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأكید می‌كند.

ربانی افزود: به همین منظور امروز در ویژه برنامه «بحث روز» با حضور دكتر محمدتقی آقایان تحلیل گر مسائل منطقه، دكتر علی ودایع تحلیل گر مسائل بین الملل و دكتر هوشنگ شیخی تحلیل گر غرب آسیا به بررسی عملیات غرور انگیز «وعده صادق» با رمز »یا رسول الله» خواهیم پرداخت.

شایان ذكر است این برنامه به تهیه كنندگی فاطمه ربانی و اجرای امیرعلی عسكری ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.