Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20084
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 07 مرداد 1399 - 11:11 |

بررسی معضل ها و فرصت های دهه شصتی ها در «گفتگوی اجتماعی»

بررسی معضل ها و فرصت های دهه شصتی ها در «گفتگوی اجتماعی»

گفتگوی اجتماعی قصد دارد تا در هفتم مرداد با حضور کارشناسان موضوع معضل ها و فرصت های دهه شصتی ها را بررسی کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، بررسی عوامل تاثیرگذار در تحقق سبک زندگی ایرانی، اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، نقد و بررسی عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی عوامل و دلایل دخیل در آن و ارائه راهکارهای قابل اجرا در خصوص ساماندهی حوزه‌های اجتماعی، از جمله موضوعاتی است که در گفتگوی اجتماعی شبکه رادیویی گفت و گو مورد توجه قرار می‌گیرد.

این برنامه که تلاش می‌کند تا به تحلیل و موشکافی جدیدترین موضوعات حوزه اجتماعی کشور بپردازد، قصد دارد تا در هفتم مرداد با حضور کارشناسان موضوع معضل ها و فرصت های دهه شصتی ها را بررسی کند.

بعضی از جامعه شناسان معتقدند که متولدان دهه شصت سرمایه‌ای بزرگ است که در گذر ایام مورد بی مهری قرار گرفتند و مسئولان همواره دنبال بهانه می‌گردند تا کاسه و کوزه‌ها را بر سر دهه شصتی‌ها بشکنند درحالی که این دهه نسل بعد از انقلاب است و شاهد وعده و وعید‌های شعاری مسئولان بوده است. بسیاری از متولدین این دهه به رغم دارا بودن تحصیلات عالیه نتوانسته اند شغل درستی پیدا کنند و برخی از آن‌ها به دلیل همین مسئله ازدواجشان به تاخیر افتاده است.

دکتر سید فرید موسوی(رییس فراکسیون جوانان مجلس دهم و عضو هیئت علمی دانشگاه)،اعظم کریمی(مدیر کل برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان)، دکتر محمدجواد محمودی(رییس کمیته مطالعات جمعیتی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی)،دکتر شهلا کاظمی پور(جمعیت شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) و دکتر مصطفی اقلیما(رییس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران)از مهمانان امروز برنامه گفتگوی اجتماعی هستند.

گفتگوی اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.