Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18502
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1399 - 13:18 |

بررسی نقش ویتامین ها در مقابله با ویروس کرونا در رادیو ورزش+ فایل صوتی

بررسی نقش ویتامین ها در مقابله با ویروس کرونا در رادیو ورزش+ فایل صوتی

در برنامه “سلامت باشیم” شنبه ۲۰ اردیبهشت، دکتر جمال میرزایی، فوق تخصص بیماری های عفونی، درباره ویتامین های ضروری بدن در زمان شیوع کرونا نکاتی را ارائه کرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از رادیو ورزش؛ دکتر جمال میرزایی، فوق تخصص بیماری های عفونی، در خصوص ویتامین هایی که در زمان شیوع ویروس کرونا به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، اظهار داشت: تا به امروز نقش قطعی برای مکمل ها و ویتامین ها در نظر گرفته نشده است. بنابراین یک فرد عادی و سالم که سابقه مشکل خاصی نداشته است، نیاز به مصرف هیچ گونه مکملی ندارد؛ مگر اینکه فردی دچار کمبود ویتامین d، کلسیم و… باشد. موارد کمبود را می توان با مصرف ویتامین ها جبران کرد؛ اما اینکه بگوییم دارویی یا مکملی را مصرف کنیم که به تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا کمک کند، چنین چیزی تا به امروز ثابت نشده است.
وی در پاسخ به این سوال که برای افرادی که کمبود ویتامین دارند، بهترین زمان مصرف مکمل ها چه زمانی است، عنوان کرد: بسته به نوع ویتامین و مکمل مصرف متفاوت است. باید بدانیم چه ویتامین و مکملی تجویز می شود و بر اساس آن می توان گفت بعضی ها را باید همراه غذا و بعضی را جداگانه خورد.
شما می توانید از طریق فایل صوتی پیوست شنونده ادامه صحبت های این متخصص درباره کرونا باشید.
برنامه سلامت باشیم با محوریت آگاهی رسانی در خصوص بیماری کرونا، امروز با اجرای مرادی روی آنتن رفت. این برنامه ساعت ۸:۳۰ هر روز به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.
لطفا سوالات، ابهامات و نگرانی خود در زمینه بیماری کرونا را از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۳۰۶ و یا تماس با شماره تلفن های ۲۲۰۲۱۳۸۷ و ۲۲۰۲۱۳۸۸ با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در ویژه برنامه سلامت باشیم پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.