Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 38655
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 07 دی 1401 - 11:09 |

بررسی کتاب کودکان و‌نوجوانان در رادیو فرهنگ

بررسی کتاب کودکان و‌نوجوانان در رادیو فرهنگ

برنامه کتاب فرهنگ امشب ۷ دی ماه در بررسی کتاب کودک و نوجوان به سراغ آثار مجید ملاحمدی رفته است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این‌ برنامه که به بررسی کتاب کودک و نوجوان اختصاص دارد در گفتگوی تلفنی با «مجید ملامحمدی» آثار او مورد توجه قرار می‌گیرد.
مجید ملامحمدی که متولد ۱۳۴۷ است تاکنون داستان‌ها، اشعار و مقالات پژوهشی بسیاری را به انتشار رسانده است. «پله‌پله تا خدا»، «آن سواران سیاه‌پوش»، «مرغابی‌های مهمان»، «رضا جان خوش آمدی»، «قصه‌های مهربانی»، «خداحافظ مدینه» و… تنها برخی از عناوین این آثار هستند.او با مجلات کودک و نوجوان همچون باران، سروش، نوجوان، کیهان بچه‌ها، مجلات رشد، دوست و … همکاری جدی دارد و مسئول صفحه کودک و نوجوان ماهنامه (کتاب قم ) است و تا به حال چند دوره داور بعضی از جشنواره‌های کتاب سال کشوری بوده است.

رسول تبیک ‌و امین خرمی‌کارشناسان این برنامه هستند که میزبانی از «حامد صلاحی»را برعهده دارند. حامد صلاحی، دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران( ایبنا)، دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران و مدرس دانشگاه سوره است. دبیری انجمن فکری ادبیات کانون اندیشه جوان، دبیری کارگروه ادبیات نهاد کتابخانه‌های عمومی‌کشور و دبیری شورای کارشناسی مطبوعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از سوابق اوست.
صلاحی ضمن سردبیری جنگ ادبی-هنری اقالیم قلم و دبیری سرویس در هابیل، آینده‌سازان، زمانه، پنجره، کتاب هفته خبر و خانه کتاب اشا با جراید گوناگون دیگری از جمله بخارا، رودکی و همشهری داستان همکاری داشته است.

«کتاب فرهنگ» برنامه زنده از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که هرشب ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.