Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14187
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 05 آبان 1398 - 12:42 |

برنامه‌های رادیو فرهنگ در روزهای آخر ماه صفر

برنامه‌های رادیو فرهنگ در روزهای آخر ماه صفر

رادیو فرهنگ ویژه برنامه‌های «جلوه حُسن»، «از چسمه‎سار کرامت»، «بهشت هشتم»، «پرگشودن به آسمان هشتم» و… را به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر پخش می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیو فرهنگ برنامه‌های متنوعی را به مناسبت رحلت حضرت رسول(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) پخش می‌کند.

برنامه «جلوه حُسن» ۴ آبان ساعت ۲۱ به مدت ۳۰ دقیقه با موضوع خوانش شعر حسنی پخش می‌شود. همچنین ویژه برنامه «شکوه یک صلح» با موضوع صلح امام حسن (ع) ساعت ۲۲ همان شب روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می رود.

برنامه «از چسمه‌سار کرامت» ۲۸ صفر ساعت ۹ صبح از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به‌صورت زنده تقدیم سوگواران می‌شود. همچنین برنامه «سیمای محمدی» با محور سیما و سیرت پیامبر اکرم(ص) در هنرهای تجسمی، ساعت ۱۰:۳۰ از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

برنامه «بهشت هشتم» در روز شهادت امام رضا(ع) ساعت ۲۱، با نگاهی به زندگی آن حضرت و  سیره رضوی در آیینه شمع و ادب فارسی درنظر گرفته‌شده است. برنامه «خورشید در هوای ماتم» کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ، شب شهادت امام رضا (ع) ساعت ۲۱ با موضوع شخصیت شناسی آن امام شنیده می‌شود.

همچنین  برنامه زنده «پر گشودن به آسمان هشتم » کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ ۷ آبان ساعت ۹:۳۰ به روی آنتن می‌رود و همان روز مستند «یک لقمه برکت» با رویکرد تاریخچه غذای حضرتی از اولین غذا تا امروز ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

«شمس توس» نام برنامه دیگری از رادیو فرهنگ است که در روز شهادت امام رضا(ع) ساعت ۱۱ با موضوع بررسی شعر رضوی از گذشته تا امروز تولید شده است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.