Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 11627
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 15 تیر 1398 - 13:51 |

برنامه‌های رادیو پیام در تابستان ۹۸

برنامه‌های رادیو پیام در تابستان ۹۸

مدیر طرح و تولید رادیو پیام از برنامه‌های این شبکه رادیویی که برای تابستان ۹۸ تدارک دیده شده است سخن گفت.

مریم رستمی مدیر طرح و تولید رادیو پیام درباره فعالیت‌های رادیو پیام در ایام تابستان گفت: شبکه رادیویی پیام در سال رونق تولید در راستای حمایت از تولید ملی و تشویق هموطنان به سفرهای داخلی و خرید کالای ایرانی در تابستان ۹۸ مسافران تابستانی را همراهی می‌کند.
مدیر طرح و تولید رادیو پیام گفت: برای تحقق این امر خطیر و کمک به اقتصاد داخلی پویش «راهی شویم» در این شبکه طراحی شد که قرار بود این پویش فعالیت خود را از نوروز ۹۸ آغاز کند ولی بدلیل بروز حادثه سیل در برخی از مناطق کشور به فصل تابستان موکول شد در این مدت نشست‌های متعددی با سازمان‌های فعال و متولی در این حوزه‌ها برگزار شده تا با جمع بندی و بررسی ظرفیت‌های موجود، این پویش بتواند بدون کم و کاست در خدمت هموطنان عزیز باشد.
وی گفت: هدف اصلی این پویش گسترش و ترویج سفرهای داخلی و نقاط دیدنی و بکر کشور است این پویش ضمن اینکه تاثیر مستقیمی در اقتصاد مناطق خواهد داشت می‌تواند با معرفی ظرفیت‌های موجود در این مناطق فرصت‌های سرمایه گذاری را نیز فراهم کند.
رستمی در ادامه بیان کرد: پویش «راهی شویم» با همکاری کارشناسان و تمامی نهادها و ارگان‌های مرتبط مانند وزارت کشور، سازمان راهداری، شهرداری ها، میراث فرهنگی، سازمان جنگل ها، پلیس راه و کارشناسان حوزه گردشگری و محیط زیست رادیو و تلوزیون در سال رونق تولید کار خود را رسماً در تابستان آغاز کرد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این پویش تعامل و همراهی مخاطبان برای ما اهمیت بسزایی دارد. مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور می‌توانند برای معرفی مناطق دیدنی و گردشگری در کنار کارشناسان با تهیه صوت و ارسال آن از طریق در گاه‌های ارتباطی شبکه هموطنان را به شهر و دیار خود دعوت کنند همچنین با تهیه تصاویر از مناطق مربوطه بهمراه عکس خود برای رادیو پیام و رادیو آوا ارسال و آن را با نام خود از رادیو نمای این شبکه مشاهده کنند.
رستمی در خصوص سایر برنامه‌های شبکه رادیو پیام در تابستان ۹۸ نیز گفت: رادیو پیام در تابستان با تولید و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب با موضوعات مختلف مخاطبانش را همراهی می‌کند. این شبکه در حوزه ورزش همگانی و پرکردن اوقات فراغت بچه‌ها تولید برنامه «همه با هم ورزش» با هدف معرفی و احیای بازی‌های گذشته و مقایسه آن با بازی‌های امروزی را دارد. همچنین راهنمایی والدین در خصوص اهمیت و نقش بازی در رشد اجتماعی، فیزیکی و… فرزندان درقالب متن رادیویی و برنامه‌های کوتاه از دیگر برنامه‌های رادیو پیام است. احیای رسم ساده پیک نیک، معرفی برنامه‌های فرهنگی در سراسر کشور با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده ها، برنامه «یک کتاب یک پیام» با رویکرد دعوت به کتاب خوانی با حضور اساتیدی همچون محمد پروین‌گنابادی، «پارسی بان» که برنامه ای برای ترویج زبان فارسی در میان عموم مردم، برنامه «قند و نمک» که در نظر دارد ضمن احیا و ریشه یابی ضرب‌المثل‌ها که رو به فراموشی است در حفظ و حراست زبان فارسی و پیوند زبانی بین قومیت‌ها بکوشد، از دیگر برنامه‌های رادیویی است.
وی در پایان با اشاره به روز قلم گفت: رادیو پیام در این روز برنامه ویژه ای را تهیه و تدارک دیده که پویش «خودنویس» نام دارد. در این پویش شنوندگان رادیو می‌توانند برای رادیو پیام نویسندگی کنند که این امر علاوه بر افزایش تعامل میان رادیو و مخاطبانش می‌تواند گام مهمی در کشف استعدادهای نویسندگی در حوزه رادیو باشد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.