Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 27165
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400 - 10:29 |

برنامه‌ محوری دولت سیزدهم در «ایران امروز» رادیو

برنامه‌ محوری دولت سیزدهم در «ایران امروز» رادیو

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» یکشنبه ۳۰ خرداد، از برنامه‌ محوری دولت سیزدهم و اولویت های اجتماعی می‌ گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، وعده‌ ها و برنامه‌ های انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، بیشتر معطوف به ایجاد ساز و کارهایی برای افزایش تولید بوده است. وی در سخنرانی‌ های و برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی خود، مهم‌ ترین وعده‌ ها و برنامه‌ های خود را با محورهای تولید، شفافیت و صداقت با مردم، ایجاد تیم اقتصادی هماهنگ، تلاش برای تورم تک رقمی و کاهش هزینه‌ های درمانی اعلام کرد.

از این رو برنامه «ایران امروز» یکشنبه ۳۰ خرداد با حضور دکتر علی باقر طاهری‌ نیا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور، علی البرزی، خبرنگار حوزه اجتماعی، دکتر مهدی عیسی زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم و دکتر حسن بنیانیان، فعال و صاحب نظر در حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت تلفنی، به بررسی برنامه‌ های محوری دولت سیزدهم می‌ پردازد.

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، هماهنگی سهیل مسچی و اجرای غلامحسین طاهری، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته به صورت زنده از ساعت ۱۱:۳۰ از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از پایگاه اینترنتی رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا نیز تقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.