Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 6294
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 11 تیر 1397 - 12:07 |

برنامه زنده “بيدار باش تهران” هر بامداد از رادیو تهران پخش می شود

برنامه زنده “بيدار باش تهران” هر بامداد از رادیو تهران پخش می شود

شبكه راديويي تهران برنامه “بيدار باش تهران” را با پخش موسيقي هاي شاد، هر بامداد از ساعت ۲ تا ۶ صبح تقديم مخاطبان مي كند.

به گزارش هنر صدا به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي، ميثم عبدي تهيه كننده برنامه “بيدار باش تهران” گفت: برنامه به صورت زنده از ساعت ۲ تا ۶ بامداد روي آنتن راديو تهران مي رود، بعد از مدت هاي طولاني اين اولين باري است كه اين ساعت از شب برنامه اي به صورت زنده و در مدت زمان بيشتري پخش مي شود.

رادیو تهران - هنر صدا

وي افزود: توجه ويژه اين برنامه به مخاطبان خاصي است كه فقط به صورت شبانه مي توانند شنونده راديو باشند. يكي از مهم ترين اهداف اين برنامه انرژي مثبت دادن و سرحال كردن كساني است كه شب ها كار مي كنند و يا به هر دليلي شب را بيدار هستند و از ديگر اهداف هم مي توان به اطلاع رساني اخبار و رويدادها اشاره كرد.

تهيه كننده “بيدار باش تهران” در پاسخ به اين پرسش كه برنامه اي به مدت زمان ۲۴۰ دقيقه با چه رويكردي طراحي شده است، گفت: قبل از اين بيشتر برنامه هاي شبانه توليدي بود و كساني كه به هر دليلي مجبور بودند، بيدار باشند، نمي توانستند در برنامه مشاركت كنند و با برنامه سازان در تعامل باشند. در اين برنامه هم ما سعي كرديم با گنجاندن آيتم هاي متنوع و انتخاب موسيقي هاي شاد لحظات مفرحي را براي مخاطبان مان فراهم كنيم. در حال حاضر اين برنامه توانسته حدود ۸۰ درصد، مخاطبان جديد به راديو اضافه كند.

عبدي خاطرنشان كرد: برنامه ما بيشتر مبتني بر موسيقي و ترانه است و هر شب رنگ خودش را دارد، برنامه هر شب با يك برنامه ساز مجزا روي آنتن مي رود، هر گروه برنامه ساز فضاي خاص خودشان را طراحي مي كنند و اين باعث مي شود تا تنوع موسيقي برنامه بيشتر شود.

وي به آيتم هايي كه طراحي شده است اشاره كرد و گفت: هر شب آيتم ها به تناوب برنامه پخش مي شود، در آن ساعت از شب علاوه بر ترانه و موسيقي، براي سرگرم كردن مخاطبان و انرژي مضاعف دادن به شنوندگان آيتم هاي متنوعي طراحي شده است، بخشي با عنوان ” تهرانگرد ” پخش مي شود كه يكي از مكان هاي ديدني تهران را معرفي مي كند.شنوندگان مي توانند اخبار مرتبط با اكران برنامه هاي سينمايي كشور و رويدادهاي آن را در بخشي با عنوان ” كلاكت ” دنبال كنند. ” نگارخانه ” از ديگر بخش هايي است كه به گالري هاي تهران مي پردازد. ما در آيتم ” كتابخانه ” كتاب هاي جديد كه به تازگي چاپ شده است را معرفي مي كنيم و شنوندگان در اين برنامه مي توانند خبرهاي جديد دنياي نرم افزار را  با “صفر و يك” دنبال كنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.