Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20687
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 05 شهریور 1399 - 18:39 |

برنامه زنده «۱۴۴۲» ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله به روی آنتن رادیو نمایش می رود

برنامه زنده «۱۴۴۲» ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله به روی آنتن رادیو نمایش می رود

برنامه زنده ی رادیویی «۱۴۴۲» ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله با محوریت انعکاس عزاداریها با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در هشت قسمت به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «۱۴۴۲» ضمن تعامل با مخاطبان در قالب برنامه ای ترکیبی ، فعالیتهای هنری با محوریت عاشورا را معرفی می کند به عبارتی معرفی عزاداری های تهران قدیم ، معرفی فیلم و سریال با محتوای حادثه عاشورا،پخش نواهای قدیمی و تعزیه،معرفی موسیقی عاشورایی،ارتباط و معرفی فعالیتهای هنری امروز جامعه و انعکاس عزاداریها از جمله آیتم های این برنامه رادیویی است.
مهدی طهماسبی گوینده برنامه رادیویی «۱۴۴۲» در این باره گفت : در این برنامه منعکس کننده عزاداری هایی هستیم که با توجه به پروتکل ها ی بهداشتی و رعایت فاصله گزاری های اجتماعی در تهران و شهرستان ها اتفاق می افتد .
وی افزود: همچنین با نصرالله حدادی کارشناس برنامه به بررسی سابقه عزاداری های بزرگ امام حسین «ع» در مکانهای مذهبی مانند تکیه ها و حسینیه هایی که قدمت دارند می پردازیم .
این هنرمندرادیویی ادامه داد: مصطفی محمودی دیگر کارشناس برنامه است که در بخش سریال ها و فیلم های تلویزیونی و فیلم های عاشورایی به واقعه کربلا و شهادت حضرت امام حسین «ع »می پردازد .
طهماسبی عنوان کرد:در این برنامه با هنرمندان عرصه های مختلف که فعالیت های هنری مرتبط با عاشورا انجام داده اند ارتباط گرفته و آن ها را معرفی می کنیم
گوینده برنامه ۱۴۴۲ خاطر نشان کرد: معرفی موسیقی عاشورایی ، هنرهای تجسمی که به عاشورا و امام حسین ع می پردازند و پخش چند مجلس از تعزیه خوانان مطرح از دیگر قسمت های این برنامه است .
طهماسبی در پایان تأکید کرد : این برنامه به نوعی خیمه گاه عاشورایی رادیو نمایش است که تقدیم عاشقان امام حسین «ع» می شود.
برنامه رادیویی «۱۴۴۲» به نویسندگی انسیه شمس اللهی از امروز چهارشنبه پنجم شهریور ماه تا چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود،
مهدی طهماسبی گوینده ، مصطفی محمودی و نصرالله حدادی کارشناسان و انسیه شمس اللهی و اسماعیل باستانی تهیه کنندگان «۱۴۴۲» هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.