Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44781
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 20 مهر 1402 - 11:23 |

برنامه سازان رادیو ایران راهی اردبیل می‌شوند

برنامه سازان رادیو ایران راهی اردبیل می‌شوند

در پایان سومین هفته طرح «هفته‌های ایرانی» کاروان برنامه سازان رادیو ایران راهی اردبیل می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسین معصومی تهیه کننده این هفته «زیر آسمان ایران» بیان کرد: این هفته ۲۰ و ۲۱ مهر، برنامه سازان رادیو ایران به اردبیل می روند و با همکاری صدای مرکز اردبیل برنامه «زیر آسمان ایران» را روانه آنتن رادیو ایران می‌کنند.

وی ادامه داد: «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران از ابتدای فصل پاییز آغاز شده و هر هفته آن متعلق به یک استان سربلند ایران عزیز است. پس از استان‌های کردستان و گلستان، نوبت به استان اردبیل رسیده تا در برنامه‌های مختلف رادیو ایران به مدت یک هفته به این استان پرداخته شود. در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته‌های ایرانی، برنامه «زیر آسمان ایران» به صورت اجرای مشترک با رادیوهای استانی روی آنتن می رود و پنج شنبه و جمعه این هفته برنامه «زیرآسمان ایران» از ساعت ۱۷:۰۰ از استان اردبیل تقدیم شنونده‌های رادیو ایران خواهد شد.

شایان ذکر است، عباس محبی، صداپیشه قدیمی و محبوب رادیو، در  نقش شخصیت محبوب و خاطره انگیز جانعلی، کاروان رادیو ایران را در سفر به استان اردبیل همراهی خواهد کرد.

«زیرآسمان ایران» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای عباس محبی پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ با همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.