Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18043
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 01 اردیبهشت 1399 - 13:05 |

برنامه ماه خدا با چهار مجری از سه استودیو روی آنتن می رود

برنامه ماه خدا با چهار مجری از سه استودیو روی آنتن می رود

مانند هرسال، ویژه برنامه«ماه خدا» در ماه مبارک رمضان، مونس و همراه بینندگان در سحرها خواهد بود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سحرگاهی «ماه خدا»امسال از ساعت۲ بامداد آغاز می‌شود و تا۲۰ دقیقه بعد از اذان صبح بطور زنده ادامه خواهد داشت.
سعید عباسی یکی از تهیه کنندگان این برنامه درخصوص برنامه امسال ماه خدا اظهار داشت: این برنامه از بامداد جمعه ۵ اردیبهشت به پیشواز ماه مبارک می‌رود و تفاوتی که این برنامه با سال قبل دارد این است که ما امسال ماه خدا را از سه استودیوی مختلف و با چهار مجری روی آنتن می‌بریم. وی افزود: استودیوی«بام تهران» با اجرای‌هادی صلح جو است که با حجت الاسلام رفیعی گفتگو می‌کند.
در استودیو «رادیو: بهروز رضوی و علیرضا کنگرلو مدح خوانی خواهند کرد. در این استودیو بهروز رضوی ترجمه ابوحمزه ثمالی سیدمهدی شجاعی و آقای کنگرلو هم حکایاتی از ادبیات درحوزه اخلاق را می خوانند.
در«استودی تولید» هم مانند سال قبل حسن سلطانی اجرای زنده برنامه را به‌عنوان مجری اصلی بر عهده خواهد داشت.
این تهیه کننده در پاسخ به سوالی در خصوص محتوای برنامه ماه خدا، از بخش طرح جمعی ختم قرآن کریم یاد کرد و گفت: در این بخش هر با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱ از طرف مخاطبان، یک صفحه از قرآن مجید را برای آنها ارسال خواهد شد و به این ترتیب در طول ۲۴ ساعت با مشارکت مردم ده‌ها ختم قرآن خواهیم داشت. آقای عباسی افزود: آقایان سادات رضوی، شربیانی، شهروز حبیبی و امین مقدم هر روز به‌صورت زنده «مناجات خوانی»  خواهند داشت. در این برنامه همچنین هر روز «دعای سحر» با نوای مرحوم صالحی و مرحوم موسوی قهار پخش خواهد شد. با توجه به وجود بیماری کرونا و بسته بودن اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها در کشور، سعید عباسی از پخش آیتمی‌به نام« نایب الزیاره» خبر داد.

برنامه«ماه خدا» به تهیه کنندگی سعید عباسی و داود نجفی، کاری از گروه معارف اسلامی‌شبکه یک سیما است که در سحرهای ماه مبارک رمضان بطور زنده روی آنتن می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.