Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 26630
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 02 خرداد 1400 - 10:43 |

برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا راهی آنتن می شود

برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا راهی آنتن می شود

“دكتر صبا “، “یخ در بهشت” ، “ماجراهای آقا فرصت” و “ده هشتادی ها ” عناوین برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است كه از اول خرداد راهی آنتن می شود

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا در گفتگو با گزارشگر این شبكه از تولید و پخش برنامه های جدید این گروه برای خرداد ماه خبر داد .
بشیر جعفرنیا گفت : “دكتر صبا “، “یخ در بهشت” ، “ماجراهای آقا فرصت” و “ده هشتادی ها ” عناوین برنامه های جدید گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا است كه از اول خرداد راهی آنتن می شود .
“یخ در بهشت ” عنوان برنامه ای طنز محور با رویكرد پرداختن به خبر های دنیای طنز و طنزهای قدیمی و جدید به تهیه كنندگی مهدی استاد احمد راهی آنتن می شود .
مهدی فرج الهی نیز به عنوان گوینده و سردبیر در این برنامه حضور دارد .
“یخ در بشهت ” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه راهی آنتن می شود .
وی افزود : “دكتر صبا ” عنوان برنامه جدید دیگر این گروه است كه در آن وحید كمالی زاه برای مخاطبان نسخه لبخند و شادی می پیچد .
این برنامه با پاسخگویی به سوالات طنز با موضوعات مختلف هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۱۵ صبح توصیه های پزشكی برای شادی و لبخند می كند .
مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا در ادامه گفت: برنامه های “دهه هشتادی ها ” و “ماجراهای آقای فرصت ” برنامه های كوتاه نمایشی هستند كه به طور ویژه به انتخابات می پردازند .
نمایش “دهه هشتادی ها ” توقع ها و خواسته های نوجوانان رای اولی (دهه هشتادی ها) از رئیس جمهور آینده را در قالب نمایش طنز به گوش نامزدهای انتخاباتی می رساند .
این برنامه به نویسندگی و اجرای الهام حاجی نژآد وبازیگری آرش راسخ و تهیه كنندگی مجید امجدی فرد به مدت ۱۵ دقیقه پخش مشود .
نمایش” ماجراهای آقا فرصت ” كه با زبان طنز و با حضور جمعی از بازیگران رادیویی به انتخابات می پردازد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۱۵ به تهیه كنندگی مجید امجدی فرد از رادیو صبا پخش می شود .

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.