Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 35249
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 19 تیر 1401 - 13:03 |

برنامه گفتگو محور «صمیمانه» روی آنتن رادیو قرآن می رود

برنامه گفتگو محور «صمیمانه» روی آنتن رادیو قرآن می رود

برنامه گفتگو محور «صمیمانه» با رویکردی متفاوت و با هدف آشنایی مخاطبان با اساتید قرآنی کشور به روی آنتن رادیو قرآن می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه گفتگو محور «صمیمانه» با رویکردی متفاوت و با هدف آشنایی مخاطبان با اساتید قرآنی کشور به روی آنتن رادیو قرآن می رود .

برنامه صمیمانه کار جدیدی از گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن است که روزهای جمعه هرهفته ساعت ۲۲:۳۰ تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری احمد خالدی، نویسندگی محمد حسین دیزجی و اجرای کارشناسی مهدی صفری با ایجاد فضایی صمیمانه به گفت و گو با اساتید، پیش کسوتان و فعالان قرآنی می‌پردازد.
پخش آوها و تلاوت های ناب و کمتر شنیده شده از قاریان، دعاخوانان، مداحین و موذنین برتر کشور، پخش شاهکارهای تلاوت از قاریان مختلف جهان اسلام و گفتگو با میهمانان برنامه در خصوص این تلاوت ها، آیتم صندلی داغ (گفتگو با اساتید و پیشکسوتان قرآنی) و همچنین گزارش از مراکز استان‌ها از آیتم های این برنامه می‌باشند.
گفتنی است؛ استاد علی اکبر حنیفی، سید محسن موسوی بلده، مهدی قره شیخلو، احمد ابوالقاسمی، حسین اخوان اقدم، مجید زکی لو، احمد حاجی شریف، محمدرضا پورزرگریف علی اکبر ملک شاهی، حسین علی شریف، دکتر قاسم رضیعی ، دکتر کریم دولتی و … از کارشناسان این برنامه می‌باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.