Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 36890
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 18 مهر 1401 - 11:36 |

برندسازی کسب و کارهای خرد در رادیو اقتصاد

برندسازی کسب و کارهای خرد در رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد در برنامه “شب آفتابی” دوشنبه ۱۸ مهر ماه، به مقوله برندسازی در کسب و کارهای خرد احتصاص خواهد داشت.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برندسازی یکی از مهمترین بخش های هر کسب و کاری است. این کسب و کار خواه کوچک باشد یا بزرگ، مدل خرده فروشی باشد یا B2B، بی نیاز از این بخش نخواهد بود. یک استراتژی کارآمد در برند سازی، برتری مهمی در بازارهای رقابتی رو به افزایش به شما می دهد. اما دقیقا “نام تجاری” چیست؟ و چطور بر کسب و کارهای کوچک تاثیر می‌گذارد؟به بیانی ساده، برند شما تعهد شما به مشتریان تان است. نام تجاری شما به مشتریان تان می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و خدمات شما را از رقبایتان متمایز می‌کند. برند شما از آنچه که هستید آنچه که می خواهید باشید و آنچه که مردم از شما می خواهند گرفته شده است.

در برنامه امشب میهمانان درباره چگونگی برندسازی در کسب و کارهای خرد مطالبی را به سمع شنوندگان می رسانند.

برنامه “شب آفتابی” کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی نازنین کتابچی شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.