Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 46524
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 14 دی 1402 - 13:51 |

بزرگان موسیقی كرمان در رادیو ایران

بزرگان موسیقی كرمان در رادیو ایران

برنامه موسیقیایی «ایرانآوا» پنج شنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، برنامه‌ موسیقیایی «ایرانآوا» به معرفی بزرگان موسیقی و همچنین جدیدترین ترانه‌ها و تصنیف‌های تولید شده در صدا و سیمای مراكز استان‌ها می‌پردازد.

سعید مبشری تهیه كننده برنامه «ایرانآوا» بیان كرد: این هفته(۱۴ دی) به مناسبت هفته فرهنگی استان «كرمان» رهسپار این استان خواهیم شد.

وی ادامه داد: «كرمان» به عنوان دومین استان پهناور ایران از چنان تنوع فرهنگی و اجتماعی برخوردار است كه محققان را به شگفتی وامی دارد. در این میان موسیقی نیز به عنوان جزئی اساسی و جدائی ناپذیر از زندگی مردم این استان، از تنوع و گوناگونی غریبی برخوردار است.

مبشری افزود: بزرگان موسیقی كرمان بخش عظیمی از خاطرات موسیقایی ما ایرانی ها را شكل داده اند كه در برنامه این هفته از این بزرگان سخن به میان می آید.

این تهیه كننده رادیویی تصریح كرد: در برنامه این هفته با صدای خوش ایرج بسطامی همنوا خواهیم شد، با كوروس سرهنگ زاده لذت موسیقی را تجربه خواهیم كرد، با داریوش رفیعی خاطره بازی می كنیم و با استاد روح الله خالقی عظمت موسیقی ایرانی را درمی یابیم .

همچنین در بخش آواهای ایرانی نیز با آثار موسیقیدان های جوان این استان آشنا خواهیم شد. گفتنی است «ایرانآوا» به تهیه كنندگی سعید مبشری، نویسندگی شهاب شهرزاد، اجرای میثم نیكنام و كارشناسی سیدحمید رضا حسینی پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران تقدیم همراهان این شبكه می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.