Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 34701
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 11 خرداد 1401 - 15:16 |

بزرگداشت دهه کرامت در رادیو فرهنگ

بزرگداشت دهه کرامت در رادیو فرهنگ

همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر، ویژه برنامه های «روز دختر » ،«بانوی کرامت»،« دختران آفتاب» و …پخش می‌شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «دختران آفتاب» از ساعت ۱۳:۰۰ به صورت زنده از قم و حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و با حال و هوایی شاد و متفاوت برای معرفی شخصیت و ویژگی‌های برجسته دختر گرانقدر امام موسی کاظم علیه السلام، به عنوان الگویی مناسب برای دختران ، تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می‌شود.

ویژه برنامه “بانوی کرامت ” نیز چهارشنبه (۱۱ خرداد) ساعت ۱۴:۳۰ با موضوع حضرت معصومه سلام الله علیها در شعررو ادب فارسی پخش می‌شود.

در بازتاب نیز امروز ساعت ۱۶:۰۰ با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س ) و روز دختر با حضور کارشناسان دکتر فرشته روح افزا استاد دانشگاه و پژوهشگر زن و خانواده و دکتر حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به بررسی برنامه‌های این دهه پرداخته می‌شود.
برنامه‌« دختر آفتاب» هم امروز (۱۱ خرداد) ساعت ۱۸:۰۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری از گروه تاریخ ‌واندیشه رادیو فرهنگ به طور مستقیم از شهر قم روی آنتن می رود. همچنین سریال رادیویی با همین نام ساعت ۲۳:۱۵ به تهیه کنندگی علیرضا نداف پخش می‌شود .
سریال و‌ نمایش رادیویی «دختران آفتاب» برگرفته از کتابی با همین نام و به شیوه روایی- نمایشی در گروه تولید و تامین رادیو فرهنگ تولید شده و از هفتم خرداد ماه روی آنتن است . این کتاب را استاد محمد باقر خلیلی برای رادیو تنظیم کرده است و فروغ انصاری داستان‌ها را بازی و روایت می‌کند. این برنامه به ابهام ها و دغدغه‌های ذهنی جوانان با مضامینی تربیتی و نقدهای اجتماعی پاسخ می دهد.

گفتنی است شنبه ۲۱ خردادماه نیز از ساعت ۱۱ صبح ویژه برنامه ی ویژه ولادت امام رضا علیه السلام از رادیو فرهنگ پخش می‌شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.