Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43873
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 14 شهریور 1402 - 13:54 |

«بهترین غذاهای من» با گویندگی ۱۶ نفر دوبله شد

«بهترین غذاهای من» با گویندگی ۱۶ نفر دوبله شد

مستند «بهترین غذاهای من» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه‌ی مستند آشپزی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۹ و قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند سیما رستگاران است. شیلا آژیر، آزاده اکبری، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، مونا خجسته، حمیدرضا معینی، ابوالفضل شاه بهرامی، ابراهیم شفیعی مهریار، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی و سیما رستگاران صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر در قالب ۱۹ قسمت به معرفی ۱۹ سرآشپز استثنایی و صاحب‌نام می‌پردازد. در هر کدام از این قسمت‌ها، داستان پرفراز و نشیب این سرآشپزها، از کودکی تا رسیدن به شهرت در عرصه آشپزی توسط شخص آنها بازگو می‌شود و در عین حال، هر کدام از این سرآشپزها مشهورترین غذای مخصوص خود را در مقابل مخاطبان آماده کرده و رازهای کمتر شنیده شده در آماده سازی آنها را فاش می‌کنند.

در این مجموعه مستند آشپزهای معروف دنیا و برخی از غذاهای مخصوص و استثنایی که آنها در طبخ شان تبحر دارند معرفی می شوند. مجموعه ریتمی تند دارد و به سبکی جذاب ساخته شده و به خاطر موضوع آن بی گمان می تواند خوراکی لذیذ و دلچسب برای علاقه مندان به آشپزی و مستندهای آشپزی باشد. مجموعه در جشواره ی سینمایی و تلویزیونی نیویورک برنده ی بهترین برنامه ی تلویزیونی در زمینه ی آشپزی شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی مستند مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی مستند، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.