Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 45022
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 30 مهر 1402 - 14:07 |

بهروز افخمی در شب های فرهنگ میزبان احمد عربلو می شود

بهروز افخمی در شب های فرهنگ میزبان احمد عربلو می شود

برنامه «شب های فرهنگ» یكشنبه ۳۰ مهرماه به گفتگوی بهروز افخمی با احمد عربلو نویسنده و روزنامه نگار درباره فعالیتهای ایشان اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا، عربلو داستان نویس و روزنامه نگار در ۱۳۴۴ در تهران متولد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در تهران تمام كرد و از دانشگاه تهران در رشته ادبیات فارسی مدرك پایان دوره كارشناسی ارشد خود را دریافت كرد. او حدود ۱۷ سال سردبیر مجله رشد نوجوان بوده است و تاكنون با صدا و سیما، روزنامه جام جم، سوره نوجوان، سروش نوجوان و مجلات رشد همكاری داشته است.
“وقتی كه آقای مدیر كارآگاه می شود”،”هفتمین ازدواج سرهنگ”،”ماجرای امین و اكرم”،”افسانه قهرمانیهای من”،رمان شاهزاده ای كه جادو شد”به طنز،”ماجرای امین و اكرم” از آثار اوست.این‌ نویسنده كتاب های متعددی در حوزه ادبیات دفاع مقدس كودك و نوجوان دارد.در برنامه «شب های فرهنگ» صحبت های بهروز افخمی با حمد عربلو نویسنده و روزنامه نگار درباره فعالیتهای ایشان پخش می شود.برنامه « شب های فرهنگ» كاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است كه با موضوع میراث فرهنگی، تاریخ عرفان، تاریخ ایران و تاریخ فلسفه اسلامی از رادیو فرهنگ ساعت ۲۱:۳۰ روی موج اف ام‌ردیف ۱۰۶ مگاهرتز شنیدنی می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.