Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 28598
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400 - 15:29 |

بهروز رضوی صدای غلامحسین دینانی می شود

بهروز رضوی صدای غلامحسین دینانی می شود

زندگینامه و خاطرات غلامحسین ابراهیمیِ دینانی در پنج قسمت ۲۰ دقیقه ای و با صدای بهروز رضوی، از ۱۳ تا ۱۷ شهریور ماه در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می شود.

محمدباقر رضایی ـ سردبیر و نویسنده برنامه «کتاب شب» ـ به ایسنا گفت: زندگینامه و خاطرات دکتر دینانی بر اساس منابع گوناگون، از جمله کتاب فلسفه و زندگی که به کوشش کریم فیضی در انتشارات روزنامه اطلاعات به چاپ رسیده، تدوین و تنظیم شنیداری شده است.

این سردبیر در توضیحات بیشتر گفت: در این روایت رادیویی، شنوندگان برنامه «کتاب شب» ماجراهای جذابی را از زبان این فیلسوف به شیوه اول شخص) می شنوند که دانستنشان، آرامش بخش لحظه های زندگی است. استاد در بخشی از خاطراتش می گوید، “من همیشه مساله دارم. بی مساله باشم می میرم. آدمها را هم مثل خودم مساله دار می کنم. گاهی هم مباحثه و فضولی می کنم. فضولم دیگر!! درباره خودم و زندگی ام هم تا به حال هر چه گفته ام، پشیمانم.
فیلسوف نباید فلسفه اش را به زندگی اش بچسباند که رسوایی است. من خودم را فیلسوف نمی دانم … و راستی، عجب حرفهایی می زنم!؟ اینها را چطوری می خواهید بنویسید و بخوانید!؟ ”

گفتنی است برنامه «کتاب شب» به تهیه کنندگی رضا قربانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید شده و در کنداکتور پخش قرار گرفته است.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.