Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20562
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 31 مرداد 1399 - 19:36 |

«به شرط عاشقی» جایگزین «به شرط زندگی» رادیو نمایش می شود

«به شرط عاشقی» جایگزین «به شرط زندگی» رادیو نمایش می شود

همزمان با آغاز ماه محرم ، برنامه رادیویی «به شرط عاشقی» به مدت دو هفته جایگزین برنامه « به شرط زندگی» رادیو نمایش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، ساجد قدوسیان تهیه کننده و کارگردان برنامه «به شرط عاشقی» ضمن اعلام این مطلب گفت: این برنامه ویژه برنامه بچه های به شرط زندگی است که عملا جایگزین برنامه «به شرط زندگی» در این دو هفته شده است.

وی ادامه داد: در«به شرط عاشقی» بیشتر به ویژگی های عزاداری امسال ، شرایط عزاداری جدید و نوع برخورد مردم با بیماری کرونا، رعایت پروتکل ها و مدل عزاداری کردن وجنس نذری دادن با توجه به شیوع بیماری کرونا می پردازیم .

این تهیه کننده و کارگردان رادیویی در پایان افزود : همچنین دراین برنامه ، یک سری نمایش های کوتاه را با توجه به این موضوع طراحی کرده ایم و در کنار آن نیز نمایش هایی در ارتباط با دهه محرم و داستان عاشورا و کربلا نیز پخش می شود.

«به شرط عاشقی» با گویندگی معصومه روحبخش ، نویسندگی سارا آقامحمدی ، الهام حاجی نژاد ، فاطمه اعتمادی، تهیه کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان ، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری مجید آیینه و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو همچون بیوک میرزایی ، امیر عباس توفیقی ، نوشین حسن زاده، سینا نیکوکار، معصومه عزیز محمدی، راضیه مومیوند، آرش راسخ و الهام حاجی نژاد به مدت دو هفته ساعت ۷ تا ۸ صبح از رادیو نمایش پخش می شود و گلچین آن شب ها ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به روی آنتن رادیونمایش می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.