Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 37753
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 29 آبان 1401 - 16:10 |

بیان روش های مصداقی كتابخوان كردن كودكان در رادیو فرهنگ‌

بیان روش های مصداقی كتابخوان كردن كودكان در رادیو فرهنگ‌

روش های چگونگی علاقمند كردن كودكان به مطالعه كتاب در برنامه كتاب فرهنگ با حضور ترمه علیدوستی بیان می شود.

با توجه به درخواست های بسیار واقبال شنونده های رادیو فرهنك ،دكتر ترمه علیدوستی امشب با حضور در استودیوی پخش رادیو فرهنگ ، از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پاسخگوی پرسش های مخاطبان ،در خصوص روش ها و تكنیك های كتاب خوان كردن كودكان و نوجوانان است.
برنامه كتاب فرهنگ شامگاه امشب یكشنبه ۲۹ آبان ، در ادامه موضوع كتاب كودك و نوجوان ، میزبان مترجم كتاب آموزش ذهن آگاهی می شود.
دكتر ترمه علیدوستی كه هفته گذشته مهمان تلفنی برنامه كتاب فرهنگ رادیو فرهنگ بود ، با تكیه با تجربه و مطالعات گسترده خود در زمینه كودك و خانواده توانست برای نخستین بار در رسانه ملی ، تكنیك ها و روش های متفاوت ،جذاب و البته كاربردی برای سوق دادن فرزندان به مطالعه و كتابخوانی ارایه دهد كه به همین سبب و بر اساس درخواست های مكرر مخاطبان ، این هفته به صورت حضوری به ارایه شیوه های نوین در این عرصه می پردازد.
برنامه «كتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ به مناسبت سی‌اُمین هفته كتاب با توجه به شعار «كتاب، خانواده، زندگی آگاهانه» در برنامه هفته گذشته در گفتگو‌ با ترمه علیدوستی روانشناس خانواده و كودك و كارشناس تخصصی كتاب این حوزه به موضوع خانواده و كودك و كتاب‌های این حوزه پرداخت و برنامه این هفته ادامه بحث در خصوص این‌موضوع است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.