Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 31238
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 11:16 |

«بیست شو» رادیو صبا به فینال رسید

«بیست شو» رادیو صبا به فینال رسید

مسابقه بیست شو این روزها با رقابت شركت كنندگانی كه به مرحله نهایی راه یافته اند و فینالی شده اند برگزار می شود.

بیست شو یكی از مسابقات رایویی است كه با هدف ایجاد شادی و سرگرمی هر روز راهی آنتن صبا می شود.این مسابقه رادیویی كه ازفروردین ماه سال جاری روز های پنج شنبه و جمعه از رادیو صبا پخش می شد ،این مسابقه ای تلفنی در فصل اول بین دو دوست برگزار می شد، كه در چالشهای مختلف در بخش های متنوع شامل بخشهای احساسی شو، خوانده شو و … بایكدیگر به رقابت می پرازند.

این مسابقه پرهیجان با اجرای پر انرژی احمدرضا موسوی از مجریان تلویزیونی كه اولین تجربه رادیویی را در این مسابقه داشت، درمدت زمانی كوتاهی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب كند وبنا به درخواست مخاطبان به صورت روزانه در جدول پخش برنامه های رادیو صبا قرار گرفت .
با پایان فصل اول این مسابقه در فصل دوم شرایط ویژه ای برای شركت كنندگان مسابقه تعریف كرد، به این صورت است كه شركت كننده ها باید برای شركت در مسابقه از یك خانواده و دو نسل باشند، مثل پدر و پسر ،خواهر زاده و دایی ، عمه و برادر زاده … یعنی شركت كننده ها باید از نسل های متفاوتی باشند. مسابقه بیست شو این روزها با رقابت شركت كنندگانی كه به مرحله نهایی راه یافته اند و فینالی شده اند برگزار می شود.
ندا حاجی اسماعیلی تهیه كننده این برنامه گفت: مسابقه بیست شو این روزها به مرحله فینال رسیده است ، دراین مسابقه شركت كنندگانی كه موفق به كسب ۲۰ امتیاز در مراحل مختلف این مسابقه شده اند به عنوان برنده معرفی شده اند وبه مرحله فینال راه یافته اند.
وی افزود: فینال «مسابقه بیست شو»بین شركت كنندگانی برگزار می شود كه به بیست امتیاز رسیدند و فینالی شده باشند.
مراحل فینال شامل این بخش هااست:«آهنگ شو» بازنوازی آهنگ های معروف با دهان، «استنداپ كمدی» ایستاخند تعریف خاطره های بانمك، «دقیق شو» شركت كنند باید بیست اسم رو باید پشت سر هم نام ببرند، «خلاق شو» اجرای تئاتر رادیویی با استفاده از موقعیتی كه در آن قرار گرفتند و« شعر شو» كه دراین مرحله ترانه ای برای شركت كنندگان پخش میشود و در جایی كه قطع میشه باید شعر را ادامه دهد.
احمدرضا موسوی مجری این برنامه گفت: مسابقه بیست شو اولین تجربه رادیوی من بود است و به نظر من اجرای مسابقه در رادیو به خاطر نبود تصویر سخت تر از سیما است، زمانی كه هر فرد به عنوان مجری یا شركت كننده در یك مسابقه حاضر می شود با تصویر و چهره بخشی از انرژی و هیجان به مخاطب منتقل می شود ولی در رادیو باید با ایجاد فضای صمیمی كاری كرد كه شركت كننده هم بتواند انرژی و هیجان خود را به گوش شنوندگان برساند. البته این مسابقه با بخش های متنوع و جالبی كه داشته توانست به راحتی مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.
وی درباره اجرای این مسابقه گفت: فضای این مسابقه طوری طراحی شده است كه شركت كننده باید به دور از استرس و نگرانی در فضایی صمیمی مهارت های خود را با صدا به گوش مخاطبان برساند كه من با اجرای صمیمی در ابتدای هر گفتگو سعی می كنم این فضا را برای آنها فراهم كنم كه هم شركت كنندگان بدون استرس كار بهتری ارائه دهدو هم مخاطبان لذت ببرند كه امیدوارم مورد پسند شنوندگان قرار گرفته باشد.
این مسابقه رادیویی با همكاری ندا حاجی اسماعیلی به عنوان تهیه كننده ، احمدرضا موسوی مجری و علیرضا كیانی مجری بازیگر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.