Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 46510
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 14 دی 1402 - 10:21 |

بی پناه در «گل یا پوچ» رادیو سلامت

بی پناه در «گل یا پوچ» رادیو سلامت

برنامه «گل یا پوچ» شبكه رادیویی سلامت، روز پنجشنبه – ۱۴ دی ماه، به موضوع «بی پناه» می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، رهایی و جدایی از كانون خانواده آن زمانیست كه با معیارها و قانون خانه سازگار نیستی . پس می روی تا در نقطه ای دیگر سرپناهی بیابی سرپناهی كه نمی تواند گرمای خانه را داشته باشد.
از این رو، ، برنامه «گل یا پوچ» با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد می پردازد، كه در این برنامه تلاش می شود تا با نگاه تازه ای به مقوله اعتیاد شود، چرا كه برنامه هایی از این دست از شبكه های مختلف تلویزیون و رادیو پخش می شود. این برنامه رادیویی، روز پنجشنبه، با حضور دكتر كامبیز مظهری، كارشناس مطالعات اعتیاد و درمانگر اعتیاد به موضوع «بی پناه» می پردازد.
در برنامه «گل یا پوچ» كه به سردبیری «فاطمه شهبازی» است، به جای این كه معتاد را به عنوان متهم نگاه شود از منظری بالاتر نگاه می شود تا همه ی جوانب آسیب های این معضل با حضور كارشناسان برنامه مورد توجه قرار بگیرد.
این برنامه رادیویی بخش های مختلفی دارد از جمله «مثبت ۱۸» كه كارشناس در آن درباره سیگار و قلیان صحبت می كند. در بخش «به من بگو چرا»، مهارت های نه گفتن آموزش داده می شود و بخش «تا رهایی» هم قراری بین عوامل برنامه ساز و شنونده هاست.
برنامه «گل یا پوچ»، به تهیه كنندگی «فاطمه بی تقصیر» و اجرای «علی سلجوقیان» روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲:۳۰ از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.