Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 31634
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 08 دی 1400 - 18:39 |

«تاک» با اجرای داریوش کاردان امشب روی آنتن می رود

«تاک» با اجرای داریوش کاردان امشب روی آنتن می رود

«تاک» اولین تلاش یک برنامه‌ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس‌های موفق و رسیدن به استانداردهای روز دنیا برای این نوع برنامه است.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی «تاک» که اولین قسمت آن چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت، اولین تداکس تلویزیونی است که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده‌های شایسته گسترش در شبکه دو سیما تولید شده است.

این برنامه بازگشت دوباره داریوش کاردان مجری موفق و صریح‌اللهجه به تلویزیون است.در قسمت اول «تاک» سوسن پرور بازیگر روایت شنیده‌نشده‌ای از فراز و فرودهای زندگی خود در فضای جذاب استودیوی این برنامه بیان کرد. او از سختی‌هایی که پس از مهاجرت به تهران برایش پیش آمده بود گفت. از تجربه شغل‌های پیتزافروشی و کارت پخش‌کنی و اتفاق عجیبی که دل مادرش را به درد آورد. این بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ادامه اما از صبر و پیگیری به عنوان کلید موفقیتش نام برد و با روایتش تماشاگران داخل استودیو را به وجد آورد.

«تاک» اولین تلاش یک برنامه‌ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس‌های موفق و رسیدن به استانداردهای روز دنیا برای این نوع برنامه است که راویان آن در دکوری ساده و آرامش‌بخش از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند. در قسمت دوم این برنامه شهاب چراغی جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و سفرهای عجیب و ملیکا کریمی خلبان زن از تجربه برخاستن دوباره پس از بارها شکست و افسردگی روایت خواهند کرد.

این برنامه در قسمت دوم خود میزبان شهاب چراغی (راهنمای گردشگری) و ملیکا کریمی (کارشناس فیزیک) خواهد بود تا مطالبی را پیرامون تأثیر و نقش ایده های گسترش در روند بهبود زندگی برای مخاطبان بیان کنند.

شهاب چراغی درخصوص افسردگی پیش آمده بر اثر تغییرات بوجود آمده در قیمت دلار و تأثیر آن بر روی حرفه‌اش صحبت میکند و اینکه چگونه با ایده‌ای جدید این تهدید در زندگی را برای خود تبدیل به فرصت کرد. ملیکا کریمی هم پیرامون آرزوهای خود که دیگران آن را دست نیافتنی می پنداشتند، صحبت میکند که با اتکا به خداوند و تلاشهای خود توانست، غیرممکن را برای خود ممکن سازد.

برنامه «تاک» در قالب برنامه‌ای با موضوع پرداختن به سبک زندگی ایرانی- اسلامی، در ۲۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای تهیه و تولید شده که در آن تجربیات و سخنان افراد موفق کشورمان در عرصه‌های هنری، پزشکی، اجتماعی و … توسط خودشان بیان میشود تا مردم با مشکلات و موانعی که افراد مشهور کشورمان با آن روبرو بوده‌اند تا به جایگاه فعلی خود برسند، آشنا شوند.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه کنندگی مریم السادات نوابی نژاد و اجرای داریوش کاردان است که دومین قسمت آن، چهارشنبه ۸ دی ساعت ۲۳:۳۰ به روی آنتن می رود. همچنین بازپخش این برنامه، پنجشنبه ساعت ۱۸ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.