Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44540
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 11 مهر 1402 - 11:43 |

تبادل تجربیات علم و فناوری دانشمندان در رادیو ایران

تبادل تجربیات علم و فناوری دانشمندان در رادیو ایران

ویژه برنامه «از بركت مصطفی» با هدف شناسایی آثار برجسته دانشمندان جهان اسلام در توسعه علم و فناوری از سه شنبه ۱۱ مهر همزمان با میلاد پر بركت حضرت محمد مصطفی(ص) تقدیم می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، دانشمندان مسلمان همواره باهم در تعامل و همكاری بوده و توانسته‌اند فعالیت‌های مشتركی را انجام دهند، جایزه مصطفی (ص) نمونه ای ازاین تعامل و همكاری است جایزه‌ای مصطفی (ص) جایزه ای معتبر در حوزه علم و فناوری و برای ارج نهادن به تلاش های دانشمندان مسلمان است.

مریم بانو فطرتی تهیه كننده ویژه برنامه «از بركت مصطفی» بیان كرد: در برنامه سه شنبه یازدهم مهر با حضور دكتر غلامحسین حلوایی مدیر توسعه همكاری های علمی و فناوری بنیاد مصطفی (ص)، دكتر شقایق حق جوی رییس مركز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،عضو هیأت مدیره بنیاد علمی و فناوری مصطفی (ص) پیرامون تبادل تجربیات علم و فناوری دانشمندان جهان اسلام گفت و گو خواهیم كرد.

گفتنی است «از بركت مصطفی» به تهیه كنندگی مریم بانو فطرتی، اجرای احمد طبعی و هماهنگی اكرم خیر خواه از یكشنبه تا سه شنبه(۹ تا ۱۱مهر) ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.