Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 17674
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 20 فروردین 1399 - 10:03 |

تبیین عملکرد و نقش فروشگاه‌های مجازی در «گفت‌وگوی اقتصادی»

تبیین عملکرد و نقش فروشگاه‌های مجازی در «گفت‌وگوی اقتصادی»

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی، با حضور کارشناسان بیستم فروردین موضوع عملکرد فروشگاه‌های مجازی را بررسی می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، گفت‌وگوی اقتصادی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های شبکه رادیویی گفت‌وگو است که با محوریت طرح مباحث اقتصادی روز ایران و جهان، همچنین تحلیل و بررسی موضوعات مختلف اقتصادی با حضور کارشناسان به سمع مخاطبان می رسد.

این برنامه با حضور کارشناسان بیستم فروردین موضوع عملکرد فروشگاه‌های مجازی را بررسی می‌کند.دکتر فاطمه رستم خانی(دستیار معاونت اشتغال و کارآفرینی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، دکتر پرویز محمدنژاد(نماینده منتخب مردم در مجلس یازدهم)، مهندس علی فیروزی(رئیس مرکز ملی پایش مطالعات و بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد و امور دارایی) و مهندس رضا الفت نسب(عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی)از مهمان امروز برنامه گفت‌وگوی اقتصادی هستند.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۴:۳۰روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۳ مگاهرتز به صورت زنده با بررسی و تحلیل موضوعات روز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.