Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 25741
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 28 فروردین 1400 - 11:48 |

تحلیل مشکلات نظام سلامت با «مخاطب خاص» رادیو سلامت

تحلیل مشکلات نظام سلامت با «مخاطب خاص» رادیو سلامت

برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه به تهیه کنندگی مرتضی میلانی از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش هنرصدا، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه در این باره توضیح داد: برنامه مخاطب خاص از تیر ماه ۹۸ با محوریت چالش های نظام سلامت روی آنتن رفته و سعی کرده ایم در این برنامه فارغ از بحث پیگیری موضوعات روز سلامت، با نگاه کارشناسانه به مباحث و مشکلات در نظام سلامت نگاه کرده و تحلیل کنیم. برنامه مخاطب خاص روزهای شنبه ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت پخش می شود و پنجشنبه ها تکرار این برنامه است.
وی یادآور شد: ما در برنامه مخاطب خاص غالبا متمرکز بر تصمیم گیری ها در نظام سلامت هستیم. همچنین از زمانی که با بیماری کرونا رو به رو شدیم، برنامه به این سمت گرایش پیدا کرده است. در واقع به همه موارد از دارو گرفته تا تصمیم گیری های مجلس برای نظام سلامت خواهیم پرداخت. درباره مباحث با کارشناسان صحبت می کنیم و می توان گفت این برنامه بازوی کمکی برای نظام سلامت است.
این تهیه کننده تاکید کرد: هدف این برنامه با ساختار میزگرد با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه است. گوینده برنامه مخاطب خاص فیروزه آدابی و کارشناس مجری دکتر جواد نوفرستی است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.