Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24367
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399 - 12:43 |

تحلیل موسیقی فیلم «مادر»علی حاتمی در رادیو نمایش

تحلیل موسیقی فیلم «مادر»علی حاتمی در رادیو نمایش

چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه، موسیقی فیلم «مادر»ساخته زنده یاد علی حاتمی در برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش با اجرای مریم نشیبا تحلیل می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،«مادر» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی شاعر سینمای ایران، زنده یاد علی حاتمی و به آهنگسازی هنرمند نامدار ایران ارسلان کامکار است که در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر درسال ۱۳۶۸ به روی پرده رفت.

داستان فیلم ” مادر” ازخانه سالمندان آغاز می‌شود ، مادر با بازی زنده یاد “رقیه چهره آزاد” که به دلش بَرات شده روزهای آخر زندگیش را می‌گذراند، تصمیم گرفته که از خانه سالمندان به خانه خودش برود و سه پسرش غلامرضا با بازی اکبر عبدی پسر عقب افتاده مادر، جلال با بازی امین تارخ؛ فرزند شاعر مسلک اما کارمند بانک، و ابراهیمْ خان با بازی زنده یاد محمد علی کشاورز ،تاجر بدخلقِ پوست و روده و دو دخترش ماه طلعت با بازی اکرم محمدی و ماه منیر با بازی فریما فرجامی را درخانه دورهم جمع کند ، اگرچه ابراهیم خان و سالهاست با هم قهر بوده وصحبت نمی‌کنند. جلال

برنامه «جعبه موسیقی» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور، نویسندگی صبا رادمان و با اجرای مریم نشیبا چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه ، ساعت ۱:۳۰ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه تکرار آن است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.