Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 45046
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 01 آبان 1402 - 17:16 |

تدارک رادیو ایران برای میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)

تدارک رادیو ایران برای میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت یازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت برنامه‌های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «بهار جان» ویژه برنامه ای است که از سیره عبادی و سیاسی امام حسن عسکری (ع) می‌گوید، این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حامد نجم الهدی دوشنبه اول آبان ساعت ۲۲:۰۰ تقدیم می‌شود.

«راه شب» سه شنبه بامداد نیز در بخش «آسمان ولایت» به این میلاد فرخنده می‌پردازد. «راه شب» سه شنبه بامداد به تهیه کنندگی سعید مبشری و اجرای داود حیدری ساعت ۰۰:۳۰ پخش می‌شود.

برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» که از  شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۱۵ تقدیم می‌شود، سه شنبه ۲ آبان به تهیه کنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) این میلاد خجسته را گرامی می دارد.

«خانه و خانواده» سه شنبه ۲ آبان نیز با موضوع معیارهای درست انتخاب و الگو گرفتن از زندگی بزرگان به تهیه کنندگی متین السادت فیروزی و اجرای فاطمه آل عباس ساعت ۹:۰۰ به روی آنتن می رود.

«حرفی از نام تو» عنوان ویژه برنامه دیگری است که برای سالروز ولادت  امام حسن عسکری(ع) با توجه به حدیثی از ایشان برای ساعت ۱۰:۰۰ در نظرگرفته شده است.

«به افق آفتاب» نیز همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) از خدمت بی منت به خلق  می‌گوید. «به افق آفتاب» با حضور حجت‌الاسلام محمدپویا به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۱:۲۵ تقدیم مخاطبان می‌شود.

«گلبانگ» نیز با پخش ترانه ای با اجرای حمید هیراد و مصطفی راغب عیدی این روز را می دهد. «گلبانگ» به تهیه کنندگی نداحاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا ساعت ۱۵:۰۰ تقدیم می‌شود.

«ایرانشهر» نیز سه شنبه دوم آبان در بخش های مختلف برنامه  این میلاد خجسته را گرامی میدارد.«ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی اجرای مهرناز فقیهی ساعت ۱۷:۳۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز پخش می‌شود.

هنرصدا میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) را تبریک می‌گوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.